| Mine Herptiler Her kan du vise bilder av dine reptiler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2008
Sted: Oslo
Alder: 23
|
slenger ved noen bilder av cresteden vi har fått oss
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Meldinger: 660
|
Nåmmiin,så fin da!
![]() Ser ut som et kjempeflott terra og greier Fantastiske crestedene,så er i så morsomme å følge med på når de er aktive
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Jeg fikk dyret og terra på lørdag tror jeg det var så har ikke rukket å gjøre så mye med det, men kan slenge ut et bilde av sånn det ser ut nå etter jobb. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
Tusen takk for alle fine ord
Slenger nå ved et bilde av terra slik det ser ut nå.Planen fremover blir å ta bort orginalbakgrunnen og bytte den ut med kork. Vet kork kan bli ødelagt ved så høy fuktighet som en crested skal ha men min erfaring med exoterra er at de har så mye lufting at det rekker å tørke litt opp mellom spraying så håper på det beste der. Skal også bytte ut den falske eføyplanten i venstre hjørne med noe ekte, vet ikke hva enda. også har jeg et par bregner o.l. som skal inn og litt mose til korkveggen. Også må jeg lage drenering i bånn med lekakuler og netting da, meeeeeeen bortsett fra det så er det ikke så mye da, et par flere lianer kanskje bare |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Crested gekko | CamStatic | Mine Herptiler | 5 | 02-06-2009 14:32 |
| Crested gjesp | stickman | Øgler | 0 | 30-05-2009 22:32 |
| Fått meg crested! | TwixXxy | Gekkoer | 28 | 28-05-2009 16:18 |
| Crested(fælt til mas det var på meg da!) | Chibi | Gekkoer | 0 | 10-04-2007 16:27 |
| Crested Gecko | Chibi | Gekkoer | 9 | 09-03-2007 17:15 |