| Mine Herptiler Her kan du vise bilder av dine reptiler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2006
Sted: Rogaland
Alder: 25
|
Her for noen dager siden kom de to etterlengtede leosene fra Knut80 og CamStatic. Kjempeherlige skapninger, som allerede har spist godt hos meg
Nå går det i hver sin midlertidige boplass, fordi jeg var så smart å kjøpe akvarium istedet for terrarium og angret meg etterpå. Planen er at de skal gå sammen i ett 110x45x50 terrarium, men etter tips fra Cam drøyer jeg det 1-2 uker før jeg introduserer de for hverandre. Jeg håper virkelig at de går sammen. De var faktisk ca samme størrelsen også, selv om det er noen få måneder mellom de. I dag prøvde jeg meg på å ta noen bilder av trioen, men det var ikke bare bare, hehe. Så bildene ble så som så, med litt feil fokus og sånt. Men håper det kommer seg etterhvert som de blir tryggere på meg og omgivelsene.Og så har jeg jo denne lille tassen som jeg hentet for en god del uker siden nå. Han går det strålende med, ikke noe å si på matlysten hans Tror kanskje han er på vei inn i ett nytt hamskifte, men føler kanskje at det var litt vel fort? Men han skifter nok mye ham nå som han er i en prosess å legge på seg ganske mye kanskje?Og så er trioen min navnløse, så kanskje på tide å gå i tenkeboksen ang. navn, litt lettere å omtale de, istedet for den tynne, den fra cam, den fra knut80 ++ hehe.. Jenta som kommer fra Knut80: ![]() ![]() Jenta som kommer ifra Cam: ![]() Ikke noe fokus på nesa, hehe.. Men hun er søt uansett da ![]() ![]() Alt for blått bilde, men men.. Og så en god del av gutten: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Er han normalfarget forresten? Ikke helt inni disse fargene/morphene enda, men kommer seg, hehe. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2010
Sted: Akershus
Alder: 32
|
Så fine de er.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Tusen hjertelig takk alle sammen
Gleder meg noe vanvittig til å ha de i det store terraet etterhvert
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Liten oppdatering. Jentene har nå flyttet sammen i det store terraet, og heldigvis går det kjempefint. De viser liten interesse for hverandre, så man kan vel kalle det en suksess. De har nå hatt hamskifte begge to, så matlysten har ikke hvert på topp de siste dagene. Så det håper jeg tar seg opp etterhvert.
Er IKKE fornøyd med bakgrunnen til det store terraet, så jeg blir nok å lage ett nytt som jeg putter inn ved neste storrengjøring av terraet. Glasset som knuste i det lille terraet (60cm) kom endelig for ca 1 uke siden, og er nå limt fast. Jeg har laget en bakgrunn som jeg er litt mer fornøyd med (evig perfeksjonist, og min værste kritikker), og snart kan jeg begynne å innrede det også og gromgutten kan flytte inn. Merker at han begynner å få ett større behov å utfolde seg Begynner å nærme meg ang. navne til trioen, hehe. Men legger det ikke ut før jeg er helt sikker Skal prøve å få tatt noen nye bilder av gjengen til helgen. Men det blir med ett dårlig kamera, fordi jeg måtte levere kameraet mitt inn til reperasjon igår. Fikk den velkjente og "populære" error 99... grrrr..
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Trioen er ikke lenger navnløs
Ikke lett å finne navn gitt.. Tok noen nye bilder i går, og her kommer dem.Uansett, først ut; Saga ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hun er en aktiv skrulle, og hun digger å klarte på meg, og benytter hver anledning, hehe ![]() Og så Iris, ble ikke så mange bilder av henne, litt sky. Men skal prøve å ta noen flere bilder av henne i helgen: ![]() Og så sist men ikke minst, gromgutten Elliot Har dessverre ingen nye bilder av han nå, men som sagt, skal ta bilder i helgen
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Leosene min har fått et nytt liv ;D | Bredo | Mine Herptiler | 46 | 20-02-2009 10:24 |