| Mine Herptiler Her kan du vise bilder av dine reptiler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2010
Alder: 22
|
Her er noen bilder av skilpadda jeg har hatt i en måned snart, Fredrik Mercury, går under Fredrik, Fred, Freddy
Han er 4 år. Macen er veeldig interessant! ![]() Skikkelig søtnos ![]() Nettop våknet her, kommet ut av hula si ![]() Jeg hadde ikke varmelampe og uv-lys de første dagene, så da hadde jeg levende lys inne til han mens jeg var til stede, så han fikk litt varme ut av dem i allefall. Han planta seg mellom de to. ![]() ![]() I dusjen etter badet ![]() Ut på tur, aldri sur! ![]() Jeg er litt forelsket jeg <3 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Fikk høre at det var en russisk landskilpadde, men noen har sagt til meg at den er en gresk landskilpadde. Så jeg vet egentlig ikke!
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
Alder: 23
|
Så fin
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Hilser takk fra Fredrik!
![]() Noen som har innspill på om dette er russisk/gresk? Jeg er i allefall informert av selger om russisk.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
|
For en fin skilpadde!
Kan du legge ut bilde av terraet/ der han bor?
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Jeg synes at han har et veldig fint skall selv i allefall
![]() Han har ikke så stor plass enda, og er gjort litt endringer siden sist. Varmelampen og uv-lampa er nærmere kassen og har byttet ut skoesken med høy, han liker det mye bedre. Tenkte å skaffe en større kasse til han, men siden han ser ut til og trives nå så venter jeg litt, så det ikke blir alt for mye endringer!![]() ![]() Denne steinen stjal jeg fra naboen (hoho), og han elsker den! Står på den store deler av dagen og strekker hals. ![]() ![]() Her kommer jeg til å legge ut mye bilder med tiden.. Han var ute en kort tur da det var sterk sol og varmt i lufta, storkoste seg med stemorsblomst og løvetann! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
|
Ser ut som han har det fin der da.
|