| Mine Herptiler Her kan du vise bilder av dine reptiler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Akershus
Alder: 23
|
Nå har Nagini hatt et nytt hamskifte, og mine anstrengelser for å hjelpe henne har tydelig gitt resultater.
![]() Her ser dere at det ikke en noen hamrester i ansiktet og "ripene" i øynene er borte: ![]() Bilde av hele henne: ![]() Hun kan gjerne legge på seg litt, men hun er litt vrang i matveien. Må en del overbevisning til før hun tar maten. Men hun spiser i alle fall. ![]() Kan legge til at Monty ser helt frisk og fin ut også, og hans matlyst er helt på topp!
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Meldinger: 660
|
Så vakker hun er da
Bedre at de spiser noe enn ingenting,men det blir vel bedre etterhvert
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Øst-Norge, Oslo
Alder: 21
|
Grattis ja
Både hun og kjæresten hennes er søt, selv om han liker å "kvelde" armen min o.O Jeg vet han kan klare å kvele den, selv om han bare er noen cm. lang.. Utrolig godt å se at det gikk bra da, nå kommer jeg og henter Boa-jenta og begge Pythonenenene.. Vanskelig ord.
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Vest- Agder/ Møre og Romsdal
|
Bra det endte bra da
Så får du vise oss bilder av den andre snart også
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Akershus
Alder: 23
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2008
Sted: Telemark
Alder: 21
|
åå så fine!
![]() har litt lyst på kongepyton igjen når jeg ser bildene dine, de er jo så goe, noe annet enn den hissige boajenta vi har..
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Bilder av tynne jenta, hvordan ser framtiden ut? | jebfx | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 8 | 27-02-2010 14:41 |
| Hva er det som feiler lille jenta mi? | Firefly | Taranteller | 29 | 21-05-2009 14:48 |
| var og henta den nye jenta mi i dag<3 | shisha | Småprat | 9 | 25-02-2008 16:25 |
| endelig,lille gecko jenta mi er i hus :)) | Juliette | Småprat | 15 | 10-10-2007 10:28 |
| Er jenta mi fortsatt sulten? | Tony26 | Snoker | 7 | 04-08-2006 12:40 |