| Mine Herptiler Her kan du vise bilder av dine reptiler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2009
Sted: Stockholm
Alder: 23
|
Satt nå nettop og så på film å plutseli ser jeg gekkoen suser åver gulve å under sofaen
![]() titter bort på terrarie å ser ingen plasser den kunne ha kommet ut fra Med tanke på avstanden fra terrarie så har den vert på tur rundt hele stua (den er ikke så stor) Bøyde meg ned under sofaen for og fange den å da pilte den opp etter armen. Ho sitter nå trygt tilbake i bure sitt og varmer seg etter ekspedisjonen
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Bra du fikk fatt i den..
Ta en ekstra titt på terrariet ditt og let etter sansynlige og unsansynlige rømningsveier.. har den klart å stikke ut derifra en gang, kan du banne på at det ikke blir den siste. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Når det kommer til å finne utveier, så har disse reptilene en heidundrades hukommelse på hvordan komme seg ut der igjen. Believe me, I know.
Så ta en skikkelig titt over terrariet ditt du, og selv de sprekker og åpninger du tenker "Den kan vel ikke ha kommet seg ut der??" og tett de igjen.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Ny gekko :) | Soli | Gekkoer | 9 | 22-11-2009 03:50 |
| leo gekko | Kris10an94 | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 30 | 24-03-2008 12:55 |
| Syk gekko? | sonja | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 16 | 05-01-2008 05:11 |
| Gekko gekko - Tokay Gekko | Androctonus | Øglefakta | 0 | 12-08-2007 13:18 |
| Leo gekko | misspower | Gekkoer | 13 | 15-02-2007 17:51 |