| Mine Herptiler Her kan du vise bilder av dine reptiler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2008
Sted: Akershus
Alder: 38
|
Litt nye bilder av Golden angel og Golden stripe.
![]() ![]() ![]() Samlet bilder av Golden mokka, Golden wing, Golden spot og Golden browny kommer etterhvert. Skal også ta nye bilder av eneste hannen i gjengen "Lucky stripe".
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Sted: hos mamma og pappa :)
|
de var rett og slett nydelige!
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Fattails er bare så herlige,bare så synd at det er så vanskelig å få solgt dem hvist man har planer om å avle på dem :/
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Øst-Norge, Oslo
Alder: 21
|
Jeg tar gjerne et par-tre, når jeg får mentale baller nok til å overse/tøye og bøye den meget idiotiske loven.. ^^ Søte saker!
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Nær Hønefoss
|
Utrolig flotte dyr, ser frem til det blir litt avl på de
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
|
Så nydelige de er
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2008
Sted: Akershus
Alder: 38
|
Takk
.Vi kommer ikke til å avle mere enn vi isåfall har plass til her, så slipper vi å bli "brennende inne" med for mye dyr. De 2 halvsøstrene på bildene over skal først prøves i avl, hverfall hun med stripe. Da hannen har stripe og håper å få til en amel hanne med stripe(til oss selv), selv om det ikke er så lett da hannen her er stripet het for amel tangerine( men mest sannsynlig er han bærer på amel). De andre 4 jentene er en helt annen linje og hvor mange av de som blir brukt i avl vet jeg ikke, men er hvertfall ikke alle der som skal i avl. Blir å teste på de største med penest farge. Så det blir ikke noe stor avling her, men må jo prøve ut litt .Så flott Naitsh att din lille har blitt bedre .
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Afrikansk tykkhale gecko (Hemitheconyx caudicinctus) | gatebil-reptilen | Gekkoer | 26 | 04-03-2010 21:33 |
| Ny Fattail | moniq | Mine Herptiler | 129 | 01-02-2010 11:44 |
| Pris på African fat tail gecko (Hemitheconyx caudicinctus) ? | Cyanide | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 5 | 17-01-2009 21:48 |
| Fattail sin bildetråd | Fattail | Medlemmene | 21 | 09-07-2008 15:34 |