| Mine Herptiler Her kan du vise bilder av dine reptiler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2010
Sted: Nord Trøndelag
Alder: 29
|
noen bilder av dyrene mine, ikke så mange bilder enda men håper på å få tatt noen flere..
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
|
er det muløig for en tarantell å spise seg rett ihjel??
min unge smithi har fått en skikkelig apetitt for pinkys =) |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Vest- Agder/ Møre og Romsdal
|
Anbefaler deg på det sterkeste og bytte bunnsubstrat fra bark til tiurtorv (Fåes kjøpt billig på plantasjen)
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Skal tarantellaer ha så mye pinkies da? Trodde det var en sånn engangsgreie nå og da, jeg, men overhode ikke nødvendig..?
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
er faktisk reptil bunnmateriale kjøpt på dyrebutikk, ikke av den harde typen, men takker for tipset..
angående pinkisene så tror jeg neppe det har noe å si, jeg føler at pinkys er et stykke biff i forhold til sirrisene =) så lenge de vil ha det så må jo det være topp =) smithien er heltennt på pinkys men chilen vil ikke ha, så det kommer vel mere an på typen enn størrelsen.. men åver til en annen ting, skal ikke voksne tarantellaer skifte ham ca en gang i året eller mer?? mener å tro at det er snart 2 år siden min røde chile har skiftet nå.. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Akershus
|
Hørt om taranteller som har gått over 5 år mener jeg å huske.. Det var også en chilener
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
såpass ja.. jaja, er vel bare å vente da =)
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Fine dyr du har! Men vil også understreke at det er lurt (og viktig) å bytte bunn-matrialet med torv, eller en sand/jord-blanding. Begge artene du har liker veldig godt å grave. Fyll på med så mye torv du kan, lag noen små huler med kork eller halve potter, så skal du se de forlenger hulene sine. Er ganske stilig å se de grave - kommer ut av hulen med kjeften full av torv og dumper den utenfor ^^
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Bilder av dyra mine... | CamStatic | Mine Herptiler | 120 | 12-08-2010 00:34 |
| Anders og dyra :) | reptildude | Medlemmene | 0 | 02-05-2008 20:44 |
| Nyeste dyra fra Malmö | mr-repti | Småprat | 21 | 10-11-2007 10:47 |
| Har dyra våres det så fælt, da? | CamStatic | Småprat | 13 | 18-10-2007 09:45 |
| fått dyra :) nå med bilder! | Androctonus | Småprat | 43 | 28-08-2007 15:31 |