| Mine Herptiler Her kan du vise bilder av dine reptiler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Sted: Molde
Alder: 19
|
Som de fleste andre er jeg kjempestolt over mine dyr, og jeg sitter stadig forran karet for å ta skrytebilder! Desverre er jeg ikke verdens beste fotograf, men jeg legger ut litt bilder likevell
![]() Her er "Donatello" i front, og "Skilpadde" i bakgrunn. Navnet på skilpadde er forøvrig bestemt av en jente på 4 år, og jeg mener at det ikke finnes noe navn som passer bedre ![]() ![]() Her er det om å gjøre å komme nermest mulig den nye varmelampen sin! Tydelig at de er fornøyde med denne. (pærer er forresten forbruksvare!) ![]() Her er han på svømmetur ![]() Landplasen deres består for øyeblikket av en gammel badekrakk, så bilder av landplassen kommer ikke før jeg har byttet ut denne ![]() I tillegg til skilpaddene, så deler de kar med 2 plecostomus, 1 ancistrus (algeetere), og 27 malawifisk. Dette fungerer bra, og fiskejakten har de to gitt opp
Sist endret av Gregoris; 09-03-2010 kl 20:38. Begrunnelse: skriveleif |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Utenfor Trondheim
Alder: 21
|
Fine gulører!
Hadde en selv en gang (det og en rødøre for en periode).. Morsomme dyr. Må si det var et morsomt bilde der den ene lå oppå den andre med føttene rett ut! Om å være nærmest "sola", samt å få mest mulig sol som du sier ja, hehe!
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Sted: Molde
Alder: 19
|
Følgende bilde oppdaterer seg hvert 10. sekund. Skilpaddene er herved under offentlig overvåking
![]() ![]() Edit: Dette er bare en prøveperiode. Viser det seg at det ikke sluker internettlinja mi, kan det hende jeg setter opp et kamera med litt bedre kvalitet ![]() Ser du ikke bildet kan det være fordi det akkurat oppdaterer seg. Refresh siden, så vises det nok
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Terrapiner, egg? | tella4 | Skilpadder | 6 | 21-10-2009 20:12 |
| Skilpadde terrapiner ilag | Rep | Slanger, øgler og skilpadder | 6 | 31-03-2009 21:00 |
| Terrapiner og parring | Zuthuz | Skilpadder | 2 | 28-09-2008 16:16 |