"
Gammel 09-03-2010, 20:38   #1
Reptilfreak

Gregoris sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Sted: Molde
Alder: 19
Meldinger: 466
Standard Mine terrapiner :)

Som de fleste andre er jeg kjempestolt over mine dyr, og jeg sitter stadig forran karet for å ta skrytebilder! Desverre er jeg ikke verdens beste fotograf, men jeg legger ut litt bilder likevell

Her er "Donatello" i front, og "Skilpadde" i bakgrunn. Navnet på skilpadde er forøvrig bestemt av en jente på 4 år, og jeg mener at det ikke finnes noe navn som passer bedre

Her er det om å gjøre å komme nermest mulig den nye varmelampen sin! Tydelig at de er fornøyde med denne. (pærer er forresten forbruksvare!)

Her er han på svømmetur

Landplasen deres består for øyeblikket av en gammel badekrakk, så bilder av landplassen kommer ikke før jeg har byttet ut denne

I tillegg til skilpaddene, så deler de kar med 2 plecostomus, 1 ancistrus (algeetere), og 27 malawifisk. Dette fungerer bra, og fiskejakten har de to gitt opp

Sist endret av Gregoris; 09-03-2010 kl 20:38. Begrunnelse: skriveleif
Gregoris er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 09-03-2010, 21:32   #2
Reptilfreak

Freddy90 sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Utenfor Trondheim
Alder: 21
Meldinger: 1,202
Blog Entries: 2
Standard

Fine gulører! Hadde en selv en gang (det og en rødøre for en periode).. Morsomme dyr. Må si det var et morsomt bilde der den ene lå oppå den andre med føttene rett ut! Om å være nærmest "sola", samt å få mest mulig sol som du sier ja, hehe!
Svar med sitat
Gammel 20-06-2010, 20:29   #3
Reptilfreak

Gregoris sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Sted: Molde
Alder: 19
Meldinger: 466
Standard

Følgende bilde oppdaterer seg hvert 10. sekund. Skilpaddene er herved under offentlig overvåking

Edit: Dette er bare en prøveperiode. Viser det seg at det ikke sluker internettlinja mi, kan det hende jeg setter opp et kamera med litt bedre kvalitet
Ser du ikke bildet kan det være fordi det akkurat oppdaterer seg. Refresh siden, så vises det nok
Gregoris er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Terrapiner, egg? tella4 Skilpadder 6 21-10-2009 20:12
Skilpadde terrapiner ilag Rep Slanger, øgler og skilpadder 6 31-03-2009 21:00
Terrapiner og parring Zuthuz Skilpadder 2 28-09-2008 16:16

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 00:52.