| Mine Herptiler Her kan du vise bilder av dine reptiler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Kjeder meg så mye denne morgningen, så tenkte jeg kunne lage en tråd med litt bilder. Dette forumet trenger mer reptilbilder, så her er mitt bidrag!
![]() Bildene er igrunn bare en rekke forskjellige bilder jeg har tatt de siste månedene, ikke noe fancy photosessions. Litt usikker på hva som har blitt postet tidligere, så om det er noen bilder som kommer igjen så beklager jeg det. Litt av sticky-feet gekkoene. Gargoyle som koser seg med maten. ![]() ![]() Crested gekkoene mine, jenta er den minste. De har vokst litt siden dette bilde ble tatt. ![]() ![]() Rett opp veggen på glatt flate, null problem. =) ![]() ![]() Viper gekko, fryktelig søt tass. ![]() ![]() ![]() Vi har fortsatt noen tarantellaer, og her er de som det er lettest å ta bilde av. Acanthoscurria brocklehursti ![]() ![]() P.irminia, begynner å bli stor.. ![]() Noen av dere husker vel kanskje at Frida mistet halen. Her er hun, med ny hale. ![]() ![]() White's froskene har det også bra. De står på badet, og hannen setter alltid igang kvekke/bråkekonkurranse når man skrur på dusjen, vasken eller hårtørkeren. ![]() ![]() ![]() ![]() Ungt bilde av leopardgekkoen jeg klekket våren 2009. Vakker tass. ![]() ![]() Bilde av Eva, rett før hun flyttet til Devilizer på forumet. =) Hun har vokst mye siden den tid! ;P ![]() En annen vakker unge fra i fjor som jeg liker godt. Hun bor også hos noen her på forumet. ![]() Og så videre til slangene...
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
|
Nyoka og jeg som koser på gulvet.
![]() Vakre mojaven min. <3 ![]() ...Glad i mat. ![]() En av kongepyton bebisene jeg kjøpte på messa i August. Beeebis!! <3 ![]() ![]() ![]() Hehe.. skal veie Cleo, og setter henne fra meg på gulvet i 2 sekunder... og så finner jeg henne sittende fast rundt ankelen min. >_> ![]() ![]() Yellowbelly jenta mi, som har vokst litt siden dette. ![]() Mat? Mat? Mat? ![]() Kom nærmere... ![]() Vakre guyana kongeboaen min, Shea. ![]() Prøv å ta bilde av noe som IKKE vil sitte stille. D: ![]() Spider jenta, genetisk mongo i hode. ![]() ![]() ![]() Zera, vakker vakker normal jenta. ![]() Klø bak øret, eh? ![]() Mer Cleoooo ![]() Når ting går HELT etter planen... -_- ![]() Darn that tail! ![]() Kuleste kaffekopp!
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Utenfor Trondheim
Alder: 21
|
Fine dyr Cam!
Du må ha det ganske fullt hjemme hos deg tenker jeg... Hehe, sånn det skal være!
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Akershus
|
Fy for noen flotte dyr du har! Misunner deg muligheten til å ha så flotte og så mange dyr!
Froskene er noe av det mest spesielle jeg har sett må jeg si, de fascinerte meg noe sinnsykt
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Øst-Norge, Oslo
Alder: 21
|
Ante ikke at du hadde så mange slanger. Utrolig pene! Vakre alle de andre dyrene og, men utrolig mange flotte slanger! Takk for bilder, kan aldri få nok bilder, nei!
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Akershus
Alder: 23
|
Jeg forelska meg i Shea. <3 Helt utrolig fine farger.. Herlig slange. *vil ha, vil ha*
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: bergen/askøy
|
BILDETRÅD!
ditta like me!![]() mojaven din er så sinnsykt fin.. den er nok ynglingen min blandt dyrene dine=)
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Bilder, to av kornisene mine.. | Sir_Hiss | Medlemmene | 23 | 19-11-2007 22:33 |
| fått dyra :) nå med bilder! | Androctonus | Småprat | 43 | 28-08-2007 15:31 |
| mine bilder | therabro | Taranteller | 11 | 31-01-2007 12:57 |
| Bilder av mine kjære :D | Eggy | Småprat | 10 | 28-12-2005 15:04 |