| Mine Herptiler Her kan du vise bilder av dine reptiler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2008
Sted: Buskerud
|
Hei og hå!!!
Tenkte jeg skulle lage en liten tråd om skjeggisen min Dino. ![]() Har tatt noen bilder av kjekkasen ;D (Er litt mørke bilder, men tror folk klarer å se dem) : ![]() Først og fremst ; Dino som ligger å slapper av litt på rota si. ![]() ![]() - Terrariet hans. ![]() Mer slapping av på rota! Ser ut som at han har tenkt til å stikke av her.. (Det gjorde han også!)![]() - Dino i dag tidlig. Ganske så trøtt. ![]() Og et bilde av lampa til solplassen hans ; ![]() To Repti Glo pærer. De lyser opp fint! =) Synd det ikke syns på bildene bare ..Hele terraet ser jo køl mørkt ut ! Dino har nesten nettop startet på et nytt hamskifte. Han begynner å bli grå over noen deler av kroppen. I dag har han fått av hammen som hang på venstre bakbein. ![]() - Mr Matsy
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Øst-Norge, Oslo
Alder: 21
|
Kjekk kar! Tusen takk for bilder. Alltid flott når det er nye eller uleste tråder på gang som inneholder bilder. Skjeggiser er virkelig vakre! Heldig, du
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
|
|
|
|
|
|
#4 | ||
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Helt ening.. Litt liten aktivitet innenfor bildetråder. Alltid gøy å bilder av andres dyr, syns nå jeg. :]Sitat:
![]() Takk. Innimellom så skifter jeg på mellom, hvis du ser, den lille hula til høyre og en stor bit korkbark. Men, han trenger litt plass å bevege seg på. Det får han når den lille hula står der.
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Han er vel omtrent 8-10 måneder.
![]() EDIT : Han har to lyse striper på ryggen, mørk langs ryggsøylen. Han har en oransje stripe på hver side av kroppen (ved de små utstikkende piggene). Og en rød / oransje flekk ved øyet! ![]() Bedårende!
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Heihei..
Dino har fått ekstremt mye bedre appetitt nå! ![]() Nå nettop spiste han ; 5 pinnedyr og 4 zoopobhas. Våkner fra vintern. Har nok også kanskje endel med det nye lyset/pærene han har fått.
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Idag tok Dino å grafset i seg 9 sirriser så det sprutet.
![]() Han fikk også med et salat blad i slengen.. Bomma på sirrisen. =D Han hadde vel ikke spist det med vilje.. Spiser nesten bare agurk - som grønnfor.
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Virker som om ingen engang enser tråden min.. Men,men (er jo ikke noe spørsmål å svare på , så
)Idag spiste gærningen 13 sirriser og 2 pinnedyr! - Han vil ha mer og mer mat om dagen.
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Utenfor Trondheim
Alder: 21
|
Fint at han spiser bra da!
Men hvordan er det med pinnedyr? Er de noe næringsrike da?![]() Og må nevne at agurk er nesten bare vann, ikke noe mye næring i det.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Lys til skjeggagam | Jafi | Reptiler | 1 | 25-07-2009 09:15 |
| skjeggagam og leo | linetheres | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 2 | 03-11-2008 16:38 |
| Syk Skjeggagam? | Adriano | Helse og sykdommer hos reptiler | 21 | 01-10-2007 15:57 |
| Skjeggagam-bad | Chilli | Agamer | 4 | 17-07-2007 20:02 |
| Syk skjeggagam? | DaffyDuck | Agamer | 12 | 23-04-2007 14:27 |