| Mine Herptiler Her kan du vise bilder av dine reptiler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Vest- Agder/ Møre og Romsdal
|
Da poster jeg noen bilder av leopard gekkoene jeg fikk forrige uke, jeg syntes de er veldig tynne? For meg virker som om de ikke har fått nok mat hos forrige eieren men har begynnt og gitt de sirisser annenhver dag nå + at de alltid har en skål med zophas(?) i matskålen så det har lagt på seg litt siden de kom.. Har desverre ikke veid de enda men kommer med en oppdatering da jeg gjør det
![]() Bittelitt info: Navn: Donald og Dolly Kjønn: 1.1 (Edit) Alder: 5år Her er i såfall bildene. ![]() ![]() ![]() ![]() Var en gekko som var mer fotogen enn den andre, flere bilder kommer etterhvert.. God jul til alle sammen!
1.1 Eublepharis Macularius |0.0.1 P. Irminia| 0.0.3 Geochelone Carbonaria|0.0.1 N. Chromatus| Sist endret av simentp; 22-12-2009 kl 23:48. Begrunnelse: Glemte og skrive inn alder |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Grattis med leoser.
Men synes den på det siste bildet(ene) ikke ser så "bra" ut. Den har godt av masse mat synes jeg (men ser ikke sykelig tynn ut da) |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Vest- Agder/ Møre og Romsdal
|
Helt enig der....
Noen som har noen andre tips til hvordan jeg kan fete den opp??
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Er jo bare å tilby mat hver dag det.
Spiser den(dem) zophobas så bare pøs på med det,men mat hver dag er et must. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hva kan man mate leo'ser med? | simentp | Fôrdyr | 13 | 16-12-2009 14:20 |
| Leo'ser i plast kasser?! | simentp | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 54 | 07-12-2009 10:47 |
| Er dette billig for Leo'ser? | simentp | Slanger, øgler og skilpadder | 5 | 29-11-2009 20:05 |
| lakk, farlig for leo'ser? | Tarantellen | Gekkoer | 5 | 29-11-2007 16:43 |
| Underlag til leo'ser | Tarantellen | Gekkoer | 7 | 29-06-2007 21:55 |