| Mine Herptiler Her kan du vise bilder av dine reptiler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Vi var på besøk hos noen i familien i helgen, og fikk dulla litt med tigerpytons. Utrolig lett å bli litt lettere betatt av disse vennlige kjempene altså.
![]() Her er den største av dem, voksen tigerpyton gutt. ![]() Og lille Inkana, som ikke lenger er så liten lenger. Blitt nesten en helt voksen dame nå. Kongeboa, blandet lokalitet. ![]() Det som ikke er så bra, er at disse to bor sammen.. men men, det har jo gått veldig fint i snart 1 år nå. ![]() Og sosiale tigerpytonen, skal alltid komme frem når vi prøver å åpne døra. Men hver gang jeg har vært borti ham, så har han vært veldig festelig. Klatrer overalt på oss, utforske. Veldig snill gutt. =) ![]() Men må innrømme.. jeg var ikke så tøff i maska når jeg prøvde å få en av dem ut. Et hode på den størrelsen er IKKE hva man vil ha først ut av et terrarium! ![]() ![]() ![]() Her står han 2/3 oppreist, vil tippe denne karen er rundt 3 - 3,5 meter lang. o.O ![]() Og så den lille søte, da. ^_^ aww, merker jeg er altfor glad i denne tassen. Han er så nydelig og go'. ![]() ![]() ![]() Og så fikk jeg litt photosession going on også, lzzm! ![]() ![]() ![]() ![]() Og så har også eieren to salamandre! xD Jeg er ikke sikker på hvem art, men jeg troooor det er ildbuk salamander? Noen som vet? Var iallefall utrolig festelige dyr, de ser liksom ut som.. en frosk og en gekko fikk et barn, og dette ble resultatet. Må si jeg også var veldig overrasket over hvor rolige og tamme de var. ![]() ![]() Veldig kule! Skal se om jeg får tatt litt bedre bilder av de to store neste gang.. men er litt tryggere å leke rundt med kjemper når eieren faktisk er hjemme.
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Utenfor Haugesund.
Alder: 30
|
Flotte bilder som vanlig!!
Fine dyr disse tigerpytonene! Det er tigerpyton jeg holder på profilbildet mitt også Rolige kjemper ja! Liker veldig godt bildetrådene dine!
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Tusen takk.
![]() Ja, huff, tigerpytons er rett og slett FOR lette å like. Hittil har jeg ikke hatt en eneste dårlig erfaring med dem, selv om alle advarer mot hvor forferdelige beist disse kan være. Greit nok det også, man skal ikke kjøpe seg en tigerpyton uten å være klar over potensielle konsenkvenser - men jeg merker mitt syn på disse store kjempene har vært litt vridd tidligere pga det.
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
Fete dyr daa..Salamandere er pene^^ Men nei er kansje ikke så bra at de to slangeartene går sammen..?
Heller ikke hvor "rolig og tamme" salamanderne er, de er vel typisk et dyr man ikke skal håndtere.. Om man gjør det da, var bare slik jeg forstod det;P Ikke meninga å være ekkel med mye kritikk, men barer lurte litt..
|
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Hedmark
Alder: 28
|
Utrolig fete slanger disse tigrene.
Når vi var og hentet de 3 minste gekko'ene våre i Ørebro fikk vi hilse på en tiger som var rundt 3 meter og 9kg. Ble mektig imponert over musklene i disse slangene! Kjempeflotte bilder Cam Thanks for sharing
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Akershus
Alder: 23
|
Flotte bilder.. Skjønner ikke hvordan du får så fine bilder??
![]() Legger du dem bare på et hvitt ark og knipser bilder med et sykt bra kamera? Soory om det er dumt spørsmål, men..
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Vi var på reptilbesøk i dag! | CamStatic | Reptiler | 4 | 20-10-2008 20:57 |