| Mine Herptiler Her kan du vise bilder av dine reptiler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Alder: 21
|
Etter mye frem og tilbake så har jeg tatt kontakt med en svensk dame som driver med Leopard gekko.
I dag tidlig ble det bestemt hvem som skulle bli min ![]() Vi har avtalt at jeg ikke skal hente henne før rundt 10.desember, på den måten får jeg lest og lært mer før hun kommer. I dag kommer terrariet i hus, blir så spennende, gleder meg utrolig masse ![]() Dette er det eneste bilde jeg har, men hun skulle ta flere å sende meg i løpet av noen dager ![]()
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Takk
![]() Bildene var vist alt kommet ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Takk
!Dette er info'n som står om henne, så det stemmer nok Id: 27-09 Hatched: 28 July Gender: Female Morph: Mack snow het patternless Parents: Katswiri & Chamsiin |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
|
Så nydelig.)
Fra Lottiz? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Nei, den er ifra ei som heter Anette
![]() hÀllevads Reptiler Hadde kontakt med Lottiz også, å hun hadde også mange fine, men det var 14 mil lengere. Siden jeg ikke har lappen så er det måte på hvor langt jeg kan tvinge samboeren til å kjøre
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
|
Er bare å gå inn på Repti.net - Your reptile portal (norske del) så er det masse til salgs..
|
|
|
#10 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Sitat:
Hun & en vennine hadde aageckos sammen i mange mange år,å var en av Sverige beste oppdrettere
|
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| underarter av leopardgekko? | unsafe | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 16 | 11-03-2009 14:29 |
| Habitatfoto, Leopardgekko | Thor Håkonsen | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 20 | 04-01-2009 17:40 |
| Leopardgekko | BlueMoon | Gekkoer | 29 | 20-09-2006 15:09 |
| leopardgekko og fargemønster | abj79 | Gekkoer | 4 | 21-08-2005 21:17 |