| Mine Herptiler Her kan du vise bilder av dine reptiler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Hordaland
Alder: 23
|
Tenkte kanskje folk har interesse av å se hvordan det går med med min lille anorektiker. Foreløpig kalles han bare Anorektikeren eller Calista Flockhart her i huset, men når han blir tykk og frisk igjen, skal han få et skikkelig navn.
Jeg hentet ham fredag for litt over to uker siden. Siden da har han spist mellom hver og annenhver dag. Igår spiste han 7 melormer, med stor innlevelse i jakten (Fórer han variert på hovedsaklig zophobas, litt melorm og litt sirisser(og selvfølgelig vitaminer og kalsium). Skal bestille litt mer variert mat iløpet av høsten.)Avføring kom først tredje dagen jeg hadde ham, så han har nok vært ganske tom i magen. Til å begynne med tilbringte han mye tid i fuktboksen, så mistenker han var kraftig dehydrert. Nå er fuktboksbruken på et mer normalt nivå Han er blitt temmelig blass i huden nå, så hamskiftet er nok like rundt hjørnet. Jeg må innrømme jeg er meget nervøs, håper han er i form nok til å klare hamskiftet uten problemer. Han har ikke lagt kjempemasse på seg ennå, men så har han ikke hatt så mye tid på seg. Men syns det begynner å se mye bedre ut på kroppen allerede, så kommer nok halefettet etter hvert Desverre mangler jeg digitalvekt nå, så får ikke veid ham jevnlig. Prøvde med kjøkkenvekten, men fant bare ut at han er under femti gram. Han virker frisk og rask, nysgjerrig og sosial. Etter lang tids avstandsflørting, fikk han hilse litt på størstejenten vår. Hun syntes han var meget nammenam(Hun vet nok ikke at han muligens er impotent ).For å ha full kontroll på avføring og stress og slikt, vil jeg ha ham i karantene noen måneder til. Litt bilder må vi vel ha og Disse tre første er fra dagen jeg hentet ham, og har blitt postet her tidligere. Ikke mye pent. ![]() ![]() ![]() Disse to siste er tatt for en halvtime siden. ![]()
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Ja trur ikke du får noe prob med å fore han opp,han har jo alltid spist bra
![]() Lykke til fremover... |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Hvist han er så pigg som du sier så trur jeg det skal gå bra
![]() Kan jo sikkert spraye han litt når du ser at hammet løsner. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2005
Sted: Hordaland
Alder: 23
|
Jeg er visst bare pysete hønemor
![]() Hamskiftet har han klart selv inatt, og alt gikk vel, alle tær intakt, og all hammen av. Flinke lille gullgutten
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|