| Mine Herptiler Her kan du vise bilder av dine reptiler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2008
Alder: 22
|
Tenkte jeg skulle poste 2 bilder av skilpaddene mine, da de nå har vokst veldig mye i forhold til de bildene jeg har lagt ut her og som dere har sett!
![]() ![]() Bare så det er sakt så er den blå bøtta i bakgrunnen der fordi jeg netopp har rengjort akvariet
|
|
|
#2 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Utenfor Trondheim
Alder: 21
|
En av de paddene som er på avataret ditt? Pene rødører.
![]() Sitat:
Hos meg var det ganske lett, tok en hageslange ut ruta og ned i takrenna, for så å gå opp med stige og suge ut luft eller no, så det ble sånn "hevertopplegg". Tok ikke ut alt vannet, så det ble igjen litt varmvann, så fylte opp akvariet med en annen hageslange (kaldt vann rett fra krana visstnok, men sammen med vannet som var i akvariet ble det tolererbar temperatur).
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Det første bildet er den padden som er på mitt avatar, så der kan du jo se hvor my de har vokst
når jeg rengjør tar jeg ut alt av dekorasjon og tømmer alt vannet. da bruker jeg en slange som jeg legger i vannet og så tar opp den ene delen så det suges ut fra karet (hvis du skjøner:b)! Denne gangen ble det total rengjøring, så da ble det spylt og vasket med zalo i dusjen.
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Det er godt mulig ja :b
|
![]() |
| Emner |
| bilder, skilpadder, terrapiner |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| hvor mangen store trelevende tarantellaer fins det ? | Kris10an94 | Taranteller | 1 | 06-08-2009 11:51 |
| Vise tillatelse hos dyrlege? | vanity | Skilpadder | 3 | 28-10-2007 17:53 |
| terrarie til russisk skilpadde/ alle de normale land paddene | reptildude | Terrarier | 2 | 05-06-2007 16:12 |
| Hvor store blir disse? | Hickey | Skilpadder | 6 | 31-03-2007 23:06 |
| ka bilde e låv og ikkje låv å vise? | energic | Småprat | 14 | 21-07-2005 00:14 |