| Mine Herptiler Her kan du vise bilder av dine reptiler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Rogaland
Alder: 32
|
Da har endelig min lille drøm om å skaffe meg noe Leoser gått i oppfyllelse.
Bilde 1 Sahara: Dette er en liten frue på ca 1år, er for tiden sjefen i terraet og ser ut til å kose seg med det. Morph: het temper albino Bilde 2 Tiger: Dette er da rakkerungen i terraet og alltid første mann til mating, ubestemt kjønn enda men det meste tyder på en gutt i oppførselen Morph: High Yellow Bilde 3 Den skye: har ikke funne noe navn på denne stakkaren enda, tror nok det er en lita jente men vi får se etter hvert, denne lille krabaten er den mest skye av våres små barn men begynner å komme seg, Tiger som sniker i bakgrunnen ![]() Morph: High Yellow Bilde 4 Må nesten legge til et bilde av hele familien samlet Enjoy
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2008
Sted: Sør-Trøndelag
|
Kjempe fine
Lyst på jeg også
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2008
Sted: østfold
Alder: 18
|
gratulerer med 3 nye familie medlemer
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Enig med Cam! De high yellowene var utrolig fine å sterke i fargene=D
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Takker folkens
![]() Ja dem er fantastisk flotte, spesielt Tiger som har en veldig sterk gul farge og veldig fine mønster på hodet, gleder meg til å prøve å avle på dem å se om det dukker opp noen bra resultater, det blir nok en stund til men blir spennende å se. Nå går jeg bare å venter på et større terra til dem ettersom jeg ikke hadde planlagt å skaffe meg 3 stk i første omgang, men klarte ikke å si nei når jeg først fikk muligheten ettersom det bare ble solgt samlet
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Bruker den omdiskuterte sanden
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Kjempe søte ja,håper dem beholder lanvender fargene (de lilla båndene).
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| 2 søte små :) | leo77 | Mine Herptiler | 5 | 04-09-2009 13:53 |
| Søte søte Mack Super Snow Jenta mi :) | leo77 | Mine Herptiler | 14 | 22-03-2009 21:07 |
| Min søte lille leos har kastet opp maten sin.. | mandarin | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 24 | 13-03-2009 10:53 |
| Mine to søte små | toroddandre | Skilpadder | 6 | 10-09-2008 11:38 |
| Noen av mine søte :) | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 17 | 07-08-2007 17:32 | |