| Mine Herptiler Her kan du vise bilder av dine reptiler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Telemark
Alder: 24
|
Endelig, etter mange års venting og dveling, har jeg fått to leoser i hus! De bor i et tomt akvarium for tiden, 54liter. Målene er 30x50 men jeg syns det er noe lite. De får nok større plass å bolte seg på etterhvert! De kom i hus i går kveld etter tre timers kjøretur! De er selvfølgelig helt herlige! Jeg har lest om gekkoer i mange år, og brukt mye tid på faktaarkene her inne også. Er bare så glad for at jeg endelig har fått en drøm oppfyllt!
Leopard gekkoene er voksne, hun jeg kjøpte de av tippet en 5- 6 år gamle, og jeg er ikke sikker på kjønn enda. Tenkte jeg skulle sjekke det når de har slått seg litt til ro her. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Sør-på sånn ca.
|
Gratulerer!
![]() Det begynner alltid med et par dyrm så bygger det seg opp Sier av egen erfaring.Akvarium funker fint til reptiler det, bare det er nok lufting. Du vet sikkert hvordan man kan se kjønn på dem, men vedder på det er 1.1 eller 0.2 siden 2 hanner ikke går så bra med mindre dem er oppvokst sammen. Legg ut bilder hvis du har muligheten da
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Finnmark
|
Grattis med nye dyr, og lykke til. Mye morro i vente med 2 leoser
![]() Husk å tråle alt av info, og les de caresheet'ene som finnes på nettet! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Telemark
Alder: 24
|
Takk!
![]() Jeg tror det er to jenter. De har vokst opp sammen og er søsken Levd hele livet sammen! De er så søte atte, ligger tett inntil hverandre og oppå hverandre Har bare tatt mobilbilder, skal se om jeg får tatt noen skikkelige bilder med kamera! Er blitt sjuk, så orker ikke så mye av gangen enda. Jeg har lest masse på nett og i bøker, og har noen å spørre også!
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2008
Sted: Buskerud
|
Grattis med leoser !
Ta mange bilder!!!! xD
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Mine Leoser! | Nero | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 8 | 20-01-2008 17:46 |
| Sagflis til leoser | Lillian | Gekkoer | 10 | 12-12-2007 22:07 |
| varme til Leoser? | leogecko | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 13 | 01-08-2007 08:00 |
| Mating av leoser! | cobra_kai | Gekkoer | 5 | 05-03-2007 15:39 |
| kammerat med leoser | mr-repti | Gekkoer | 73 | 13-01-2007 20:06 |