| Mine Herptiler Her kan du vise bilder av dine reptiler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Sarpsborg
Alder: 28
|
Da har jeg hentet mitt aller første reptil. og det ble en søt liten kornsnok baby
![]() fikk knipset ett lite bilde med mobilen før jeg lar ho(aner ikke kjønn) være en stund.... var visst tørst etter kjøre turen hønefoss-sarpsborg ![]() skulle egentlig ha leopardgekko siden min eks samboer har slange fobi, men siden ho dumpet meg kunne jeg da realisere drømmen om og ha slange ![]() det blir nok en leopardgekko når slangen har vokst ut av terra den bor i nå
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2008
Sted: østfold
Alder: 18
|
gratulerer med første slange
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Takk alle sammen
er kjempe stas med en liten kornsnok i hus!eneste dumme er jo at man må la de være i fred i starten.. hehe. har så lyst til og ordne og styre vett.. men men må bare holde ut
Sist endret av junior; 03-07-2009 kl 22:44. Begrunnelse: La til litt ekstra:) |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2009
Alder: 30
|
Kjempe fin kornis
Grattis
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
I dag skulle jeg prøve meg på første foring
Var veldig nervøs på hvordan dette skulle gå, men den lille fine snoken min tok musa med engang.. Gud så letta jeg ble når jeg så den gå ned på høykant gitt
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Mitt Første Reptil | Christer_91 | Slanger, øgler og skilpadder | 3 | 27-05-2009 22:42 |
| Mitt første reptil ! | Andreaspadda | Slanger, øgler og skilpadder | 53 | 25-05-2009 16:48 |
| Vårt første Reptil! | parahybana_freak | Reptiler | 11 | 06-02-2009 14:54 |
| første reptil | sceeZer | Terrarier | 9 | 20-02-2008 20:24 |
| Sørgegekko - Min første reptil =) | skorpion | Gekkoer | 41 | 26-02-2007 14:43 |