| Mine Herptiler Her kan du vise bilder av dine reptiler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Mojave, kongepyton
![]() Crested gekko, dalmation ![]() Gargoyle gekko ![]() Grønn trepyton, som ikke er så grønn akkurat nå (bitteliten bebis som jeg hentet i går! ![]() ![]() Lille pacman frosken vår, rundt 1-2 måneder gammel. Pacman frosker er barske.. favorittmaten foreløpig er neontetra. (fisk)
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
|
Kjempefine bilder!Lukter gobblin av den viridisen ja ![]() Likte spesielt godt mojaven.. og cresteden.. og viridisen OG pacman frosken! Det vil jeg og ha! Så slipper jeg overbefolkning av guppyer=)
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
Åååååå, så søt hornfrosk!
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
![]() Skulle gjerne hatt litt guppy-avl igang selv her, en guppy i butikker koster jo pokker meg 45 kr stk for tiden. <o> Så da falt fiskevalget heller på neontetra, som går for 20 kr stk, rabatt ved kjøp av fler.. Litt fler bilder, av den andre, eldre pacman'en.. denne spiser voksne mus.. o_o ![]() ![]()
|
|
|
|
#7 | ||
|
Reptilfreak
|
Thanks!
Sitat:
Sitat:
|
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Kjøp f.eks 3 stk gravide hunner og 2 stk hanner så har du guppyer en good stund=) Og når de tre kullene er spist opp så er jo andre kull allerede komt igjen=) (Husk fødeakvarie ellers så spiser de største de minste). Neontetra er jo umulig å få avl på
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
Gidder ikke å starte med akvarium igjen bare fordi pacmanen skal ha litt småfisk å spise innimellom.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| bare lurer litt på om sykehuset er til hjelp om man blir bitt? | duefjes | Taranteller | 15 | 24-03-2009 21:57 |
| Litt norske eddiser og andre kryp.. | smørblomst | Ekte edderkopper | 7 | 15-05-2007 16:29 |
| bare lurer litt | Trude | Taranteller | 9 | 29-03-2006 17:50 |
| Må bare få ut litt glede :D | Chixz | Andre insekter | 12 | 06-01-2006 12:32 |
| smugle litt . bare litt . | dennis-- | Småprat | 2 | 08-07-2005 10:22 |