| Mine Herptiler Her kan du vise bilder av dine reptiler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
|
Kornsnoken min graver seg ned ganske ofte på den kalde siden. (Hver dag). Og ligger der lenge av gangen. Vet ikke om dette er normal oppførsel? Forrige eier sier den var i dvale i vinter så da er det ganske utelukket at den "vil" gå i dvale igjen sant?
I samme slengen spør jeg om hvor lang tid man kan/bør vente med foring etter hamskifte? takk for svar
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Kornsnoker liker å grave seg ned..
trenger ikke å vente med foring etter hamskifte.
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Ok, så et sted at man "skulle" vente 14 dager etter hamskifte:S men syntes dette virket veldig lenge.
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Tullball. Jeg forer mine gjerne mens de er i hamskifte, så lenge de tar til seg mat. Jeg kjenner jo slangene mine såppas nå uansett at jeg vet hvem som er sultne under hamskifte, og ikke.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Spørsmål om Kornsnok | Smiley | Snoker | 6 | 17-03-2009 10:10 |
| Et spørsmål om skorpion oppførsel. | _Nagash_ | Skorpioner | 9 | 12-03-2008 13:47 |
| Noen Spørsmål Om Kornsnok | Azkiboy | Snoker | 4 | 25-11-2007 03:06 |
| Kornsnok spørsmål | Olliw | Snoker | 8 | 07-08-2007 11:13 |
| Kornsnok spørsmål. | Olliw | Snoker | 13 | 01-08-2007 09:20 |