| Mine Herptiler Her kan du vise bilder av dine reptiler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Plutselig har jeg fått litt froskedilla etter vi fikk pacman i hus, hehe.
Neida. White's tree frogs er noe jeg har ønsket meg siden September i fjor. Utrolig sjarmerende frosk. Og for en kropp! Jeg ler så mye av disse, altså!Hentet disse i dag, fulgte med et fint stort terrarium med levende planter. ![]() Jentefrosken: ![]() Svær! ![]() ![]() Og gutten. ![]() ![]() ![]() Men ja. utrolig fornøyd. Gleder meg til å høre litt kvekking. Om jeg skal prøve oppdrett er veldig usikkert.. har lest litt om det i kveld, og det virker som fryktelig tidskrevende. Så vi får se hvor mye ekstra tid jeg kommer til å få neste desember..
The more people I meet, the more I adore my snakes... Reptilicious Cam <3 Sist endret av CamStatic; 24-05-2009 kl 00:22. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Akershus...
Alder: 20
|
oi, så kule . Hannen så jo helt monster ut
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Hm, skal vi se.. terraet er 45x45x60.
Denne arten regnes med som å være en perfekt nybegynnerfrosk.
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
KULE! Og ganske oddlooking xD
Hannen så litt feit ut ja (Jeg har ikke noe særlig peiling på frosk)![]() Gratulerer i hvert fall
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Whites er utrolig kule !
Men, ett 45x45x60 terra er vel altfor lite til 2 så store frosker ??
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
For andre som er interreserte i denne frosken, så har jeg ett fint caresheet her :
White's Tree Frogs: White's Tree Frog Care Sheet
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
|
De var kule
![]() Blobb 1 og 2 hadde jeg kalt dem hehe Grattis med nye dyr! Som Thor sier, så er buret for lite etter hva som står på den siden han har linket til. Står følgene: The size of tank for an adult should be a minimum of 18" x 18" x 24" (45 x 45 x 60 cm). Glass Gages makes a 90 Gallon 24" x 24" x 36" (60 x 60 x 90 cm) which ideal for multiple adults. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
Takker!
No worries, vi har et 60x60x120 stående som de skal få flytte inn i med tiden. Det må bare innredes først. terraet de er i nå er jo det som fulgte med, og som de har bodd i i minst 1 år. Regner med de klarer seg noen uker til der til vi har fått istand det andre med planter og etc.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Rosa Litoria Caerulea? | Ricky-man | Frosker | 3 | 27-03-2009 08:36 |
| Litoria caerulea | Kinemor83 | Frosker | 8 | 27-03-2009 02:53 |
| Litoria Caerulea (Whites Treefrog) 1.3 | vipera | Frosker | 19 | 28-08-2008 10:16 |
| Phrynohyas resinifictrix - Milk frog/clown frog | Thor Håkonsen | Amfibier | 7 | 08-02-2008 13:34 |