| Mine Herptiler Her kan du vise bilder av dine reptiler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2009
Sted: Barteland
|
Bare flytt tråden om den ligger feil
![]() Jeg hadde jo en annen prosjektlogg her, men la den litt på is. Har ikke hatt tid til å oppdatere. Tok noen bilder underveis fordet da! Utgangspunktet! Her mangler det en sidevegg i glass som skal limes inn. Også lagde/tilpasset vi skyvedører! Der hadde jeg også annen bakgrunn..men rev den ut! ![]() Samlet litt stein! Fikk bruk for de fleste ![]() ![]() Prøvde meg på isoporbakgrunn! Jeg som HATER lyden av isopor! Det gikk da greit ![]() ![]() Med husfix og litt maling. ![]() Men så fant jeg ut at jeg heller ville ha brun bakgrunn. Grått ble så kaldt! ![]() Gleder seg til nytt hjem! Følger med ja! Til slutt fikk han åpna skyvdøra og jeg fikk litt fnatt når jeg så han var borte Men han la bare under dyna og lurtitta på!![]() Storkar på utkikksposten! ![]() ![]() ![]() Jeg håper ikke han synes terraet ble for stort da! Det er jo tross alt mye større enn det gamle.. Ferdig med lys! ![]() Tar vel noen dager før han venner seg til de nye omgivelsene! Litt skeptisk er det da lov å være ![]() ![]() Så neste steg blir vel at han får seg en kjæreste! Kommentarer? Er redd det kanskje blir litt snaut på en måte? Mtp at det ikke er noe list helt nederst ved skyvedørene. I det andre var det en mørkere del nederst, og derfor ble terraet veldig lunt. Det nye er veldig åpent..om dere skjønner! Her er et bilde av det gamle terraet! Barnerommet! ![]()
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2008
Sted: østfold
Alder: 18
|
fint terrarie det der.
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Takk! Ble ganske fornøyd selv også!
![]() Kan prøve å ta noen bilder i dagslys imorra..forfra og over
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Det er en veldig enkel innredning da!
Lager bakgrunnen i isopor! Maler og tar siste finish. Monterte varmekabler i bunnen. La over ganske store lærbiter. Fordi det er en fin effekt. Og da tåler gulvet et slag i tilfelle jeg mister en stein. Lunt er det også ![]() Så er det bare å legge på passende flate steiner. Gjerne noen oppå hverandre for å lage huler/ganger. Legge inn en rot? Og evt. andre småting fra naturen? Og matskål, vannskål osv ![]() Forfra: Ser jeg må vaske rutene ![]() ![]() ![]() Over: ![]() Inni: ![]() Gecko: ![]() Som smiiler!
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2009
|
han så virkelig smilende fornøyd ut den nydelige leosen din ![]()
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
Han er litt rar ja! Trodde ikke de hadde personlighet. Men blir stadig mer overbevist!
Kan ikke noe annet enn å le av han! Og når jeg gjør noe dumt så ser jeg bare det smilet på munnen hans, og det er like før han ligger å ler på ryggen! Trøtt ![]() ![]() Også et komisk bilde fra det gamle terraet! Ligger å jakter i "jakthytta"
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Nytt terra til fattailene :) | Soli | Prosjektplaner | 17 | 23-06-2009 20:28 |
| Nytt terra | myraas | Terrarier | 10 | 24-12-2007 14:08 |
| Nytt terra! Og pinnedyr bilder | Olliw | Småprat | 3 | 24-09-2007 20:44 |
| Nytt terra og nye dyr | Kristian262 | Terrarier | 10 | 10-09-2007 17:11 |
| nytt terra | general_maximus | Terrarier | 12 | 07-09-2007 23:54 |