| Mine Herptiler Her kan du vise bilder av dine reptiler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Devilizer spurte så casual i kveld om det hadde kommet noen bebiser enda.. jeg sjekket jo klekkeren for et par timer siden, så hadde egentlig tenkt til å bare skrive "ikke enda!", men jeg tok en titt selvom..
Og guri, skulle man ikke trodd. Jeg så en hale og en snute titte frem, hvilket førte til at jeg og Devilizer fikk med oss hele fødselen fra starten. ^^![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sånn ble den tilslutt! Morph er litt usikkert, men det er jo tydelig at det er noe enigma i denne. Moren er Frida (normal), faren er Onyx (Mack snow enigma)![]() Velkommen til verden, lille venn. ^^
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Hedmark
Alder: 28
|
Dette var noe av det mest spennende jeg har vært med på!
Satt da der og skulle se på en serie på tv'n men fikk jaggu ikke med meg mye av den. Satt der og ni-stirret på webcam'et til Cam (Cam's Cam? ) og fulgte med på alle små bevegelser ![]() *print screen, print screen, print screen, print screen, print screen etc etc* ![]() Syns den var hel-skjønn jeg altså ![]() Tusen takk for at jeg fikk være med på dette, Cam ![]() Nå feires det med sjokoladepudding og vaniljesaus ![]() Velkommen til verden, tøffingen, og sov godt inatt. En stor verden venter deg
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2008
Sted: Oppland
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
mm, det er de magiske øyeblikkene som dette som gjør strevet med oppdrett verdt det.
Å se en gekkounge ta sine første åndedrag er rett og slett fantastisk!
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Utenfor Haugesund.
Alder: 30
|
Wow! Det må være utrolig gøy å få slike resultater av reptilholdet sitt! Flotte bilder! Gratulerer!
WebCam sier du!? Har du video-opptak fra klekkingen?
|
|
|
#6 | ||
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Hedmark
Alder: 28
|
Sitat:
![]() Var hvertfall utrolig spennende og følge med på Satt bokstavelig talt på kanten av stolen ![]() Sitat:
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Takker så mye!
Hehe, nei, dessverre så har jeg ikke noe opptak, det hele skjedde så fort.Jeg vurderte å filme det med kameraet mitt, men siden gekkounger kan ta sin tid når de er på vei ut, så orket jeg ikke i går kveld. Nå venter jeg egentlig bare på at søskenen skal poppe ut.. ^^
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2009
Sted: Toten
Alder: 22
|
Gratulerer denne var søt
får jeg spørre hvor mange dager som egget lå å på hvilken temp?
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Årets Latter :D | Adriano | Filmsnutter | 11 | 11-04-2009 22:25 |
| Årets første AFT unge | haydin | Mine Herptiler | 10 | 27-03-2009 08:09 |
| Årets Høydepunkt Oslo Zoo Expo 20. Desember | OsloZooExpo | Messer og utstillinger | 150 | 07-01-2009 09:42 |
| Min første slange! | KenWee | Snoker | 20 | 02-06-2007 09:02 |
| Mitt første dyr! | renatep | Småprat | 8 | 22-12-2006 22:32 |