| Mine Herptiler Her kan du vise bilder av dine reptiler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: enebakk
|
nå i dag morgest hadde jeg den jævligste situasjonen. jeg ble vekket av omkel snut. dem kom på rassia for en situasjun jeg ikke hadde noe med å gjøre i det heletatt.(dop) jeg ha ikke noe dop bakrunn i det heletatt, men det har tydligvis noen bekjennte av meg.. alle 6 reptilene mine ble komfiskert på stedet.. mattilsynet komm mens politiet var det så hadde ingen mulighet til å fjerne dyrene.. men jeg gir meg ikke.. reprtil hobbyen står hjertet ner å jeg gir ikke opp kampen..... acab jeg har gitt referanser til omplasserings steder..(allt utenom bergen akvarie) å dem har låve å prøve å få omplassert..
dyrene det er snakk om: Macklot's pyton (Liasis mackloti)x" <H1>Kornsnok (Panterophis guttatus guttatus)x" Kongeboa (Boa constrictor) x2 </H1> |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2008
|
jævli kjedli.. føle med deg. veit kor jævli det var da politiet kom og hentet min kjære Boa c. c. mattilsynet prøvde da å omplasere dyret, uten hell. den var verken stor eller fin nok til at noen ville ta imot den fikk jeg beskjed om. :S
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Huff, for en grusom situasjon.
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2009
Sted: Raufoss, Oppland
Alder: 39
|
Trist å høre! Hva skal vi gjøre for å kunne få lov til å ha våre kjære dyr i fred?
Trur vi må organisere oss på en eller annen måte, og komme i dialog med mattillsynet. Det må da kunne bli lov til å ha dyra våre på "lisens" Vi sitter jo med interessen og kunnskapen rundt disse dyrene. Skulle tro at det kunne være i mattillsynet sin interesse å ha et slags "register" på reptilene som vi "fagfolk" holder i hus. Hva kan gjøres for å slippe å komme opp i situasjonen du nå var utsatt for. Traumatisk for både folk og dyr. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
Uff så jævla kjipt, spessielt når du ikke hadde en dritt med saken de kom for å ta engang, håper dyra får leve..
|
|
|
|
#10 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
|
Sitat:
Før den går igjennom er det ikke håp for noen uansett. MT holder seg til loven helt til den blir endret desverre.. |
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||