| Mine Herptiler Her kan du vise bilder av dine reptiler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2009
|
Dette er da Jon og han er ca 1 år gammel, vet at det er en Morelia spilota men er ikke helt 100% sikker på hvilken type, kan noen her hjelpe meg?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Bergen
|
Det er en morelia spilota mcdowelli.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Takk for den det var det jeg trodde, er det mulig å se kjønn, skal være en gutt men kan aldri være sikker
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Det er veldig vrient å gjøre visuelt på de der, eneste sikre måte er probing dessverre.
Men det må gjøres av en kyndig person, ellers er det lett å skade dyret. Sist endret av sveinjo; 10-02-2009 kl 07:33. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
|
Den var ihvertfall fin
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Takk for det, hehe. Å finne ut av kjønnet er ikke noe jeg vil prøve meg på. Tror at det er en gutt, den heter jo Jon, han er noe over en meter, er det normal lengde til en 1 år gammel mcdowelli?
Sist endret av sveinjo; 10-02-2009 kl 07:34. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Helt ok ratio i forhold til lengde og alder det.
Rundt 2,5-3 år pleier de og være ca 2 meter, men blir jo enda større enn som så. Du kan jo lese litt her: Teppepython | Slanger |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
tenker på å kjøpe en til av lik art, så det blir en morelia mcdowelli til her snart men lurer på hva prisen ligger på? ser så mange forskjellige priser på repti og vil ikke gå helt konkurs her
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Noen som kan hjelpe meg? | indiaslange | Helse og sykdommer hos reptiler | 5 | 14-04-2008 16:33 |
| Kan noen hjelpe meg? | sirbjerke | Småprat | 4 | 07-06-2007 06:58 |