"
Gammel 23-11-2008, 16:50   #1
Reptilfreak

Euble_m sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 59
Standard Meg og mine

Hei, jeg er en gutt på 15 år og er eier av 2 leopardgekkoer (Eublepharis macularius).
Jeg har vært interessert i reptiler i hele mitt liv, og det har vært dyr som har facinert meg siden jeg var liten. For ca. 1 måned gikk jeg i innkjøp av 2 leopardgekkoer der det fulgte med alt av utstyr.
Før handelen begynte jeg å lese om kornsnok, men fant relativt kjapt ut at det ikke var det dyret jeg lette etter. Deretter begynte jeg å lese om gekkoer og med dette kom jeg over et faktaark om leopardgekkoer. Som gjorde til at jeg leste veldig mye om det fantastiske dyret.
Jeg kom etter en stund i kontakt med en som ville selge to leoser med utstyr. Dette førte til en del snakk, og vi ble enige om at han skulle komme på døra med de.
Tok bildene med mobiltelefonen min, så det er veldig dårlig kvalitet på bildene. + at det er bare bilder av Zilla (ene leosen min) i og med at hun andre var i fukhulen når jeg hadde "photoshoot" i dag^^ Så tok bare noen kjappe bilder for å legge ut
Noen bilder:
Vedlagte miniatyrbilder
Meg og mine-euble_m-albums-min-dyrhage-picture753-terra.jpg   Meg og mine-euble_m-albums-min-dyrhage-picture755-dsc00185.jpg   Meg og mine-euble_m-albums-min-dyrhage-picture759-dsc00190.jpg   Meg og mine-euble_m-albums-min-dyrhage-picture756-zilla-min-storste-leo-pa-84-gram-d.jpg  

Meg og mine-euble_m-albums-min-dyrhage-picture757-zilla.jpg   Meg og mine-euble_m-albums-min-dyrhage-picture754-dsc00184.jpg  
Svar med sitat
Gammel 23-11-2008, 17:12   #2
Reptilfreak

moniq sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Sted: Akershus
Alder: 38
Meldinger: 935
Tilbakemeldinger kjøp/ salg: 100% (4)
Standard

Gratulerer med Leoser, utrolig fint å få alt i "ferdig pakke". Syntes bakerunnen var veldig bra.
Søt Leopard Gecko, håper vi får se bilde av begge to.
moniq er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 23-11-2008, 17:21   #3
Reptilfreak

Euble_m sin avatar

Standard

Takk for det
Ja, blir flere bilder med tiden og bedre kvalitet. Ja synes det var en veldig fin "pakke" selv om jeg har noe sinnsykt lyst til å lage egen bakgrunn selv! Blir vell så jeg starter et prosjekt til neste år vil jeg tro. Blir flytting til neste år, og da blir det forhåpentligvis et reptilrom med flere dyr
Svar med sitat
Gammel 23-11-2008, 18:19   #4
Reptilfreak

leo77 sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Meldinger: 1,671
Standard

Ja grattis med leoser
leo77 er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 23-11-2008, 18:27   #5
Reptilfreak

Dendroaspis sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sted: Oslo
Meldinger: 809
Standard

Gratulerer med kjempefine dyr (i hvertfall den ene vi har sett ). Stilig terrarie også.
Svar med sitat
Gammel 23-11-2008, 19:29   #6
Reptilfreak

bendick2112 sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 2,233
Standard

Hallo, og velkommen! Gratiss med leoser, og et veldig fint terrarium
Svar med sitat
Gammel 23-11-2008, 21:15   #7
Reptilfreak

Soli sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Alder: 25
Meldinger: 387
Blog Entries: 4
Standard

Gratulerer så mye, gjorde et bra valg når du skaffa deg leoser ja, herlige skapninger
så søt den er den du har bilde av
Soli er offline  
Svar med sitat
Gammel 23-11-2008, 21:39   #8
Reptilfreak

Euble_m sin avatar

Standard

Tusen takk for all ros Kommer flere bilder av hun andre (Hayaku, som hun fint heter), men det etter hamskiftet Så hun ligger gjemt inni fukthula;D
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Mine dyr:D å om meg :) duefjes Taranteller 91 02-04-2010 16:10
Mine dyr. Joystick Medlemmene 4 16-08-2008 18:36
Mine dyr Skorpion75 Andre øgler 15 01-07-2008 21:06
Mine dyr :-) Andersen Medlemmene 6 09-05-2008 12:33

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 20:48.