| Mine Herptiler Her kan du vise bilder av dine reptiler. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2008
|
Hei, jeg er en gutt på 15 år og er eier av 2 leopardgekkoer (Eublepharis macularius).
Jeg har vært interessert i reptiler i hele mitt liv, og det har vært dyr som har facinert meg siden jeg var liten. For ca. 1 måned gikk jeg i innkjøp av 2 leopardgekkoer der det fulgte med alt av utstyr. Før handelen begynte jeg å lese om kornsnok, men fant relativt kjapt ut at det ikke var det dyret jeg lette etter. Deretter begynte jeg å lese om gekkoer og med dette kom jeg over et faktaark om leopardgekkoer. Som gjorde til at jeg leste veldig mye om det fantastiske dyret. Jeg kom etter en stund i kontakt med en som ville selge to leoser med utstyr. Dette førte til en del snakk, og vi ble enige om at han skulle komme på døra med de. Tok bildene med mobiltelefonen min, så det er veldig dårlig kvalitet på bildene. + at det er bare bilder av Zilla (ene leosen min) i og med at hun andre var i fukhulen når jeg hadde "photoshoot" i dag^^ Så tok bare noen kjappe bilder for å legge ut ![]() Noen bilder:
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2008
Sted: Akershus
Alder: 38
|
Gratulerer med Leoser
, utrolig fint å få alt i "ferdig pakke". Syntes bakerunnen var veldig bra.Søt Leopard Gecko, håper vi får se bilde av begge to. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Takk for det
![]() Ja, blir flere bilder med tiden og bedre kvalitet. Ja synes det var en veldig fin "pakke" selv om jeg har noe sinnsykt lyst til å lage egen bakgrunn selv! Blir vell så jeg starter et prosjekt til neste år vil jeg tro. Blir flytting til neste år, og da blir det forhåpentligvis et reptilrom med flere dyr
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
Ja grattis med leoser
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Oslo
|
Gratulerer med kjempefine dyr (i hvertfall den ene vi har sett
). Stilig terrarie også.
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
Hallo, og velkommen! Gratiss med leoser, og et veldig fint terrarium
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Tusen takk for all ros
Kommer flere bilder av hun andre (Hayaku, som hun fint heter ), men det etter hamskiftet Så hun ligger gjemt inni fukthula;D
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Mine dyr:D å om meg :) | duefjes | Taranteller | 91 | 02-04-2010 16:10 |
| Mine dyr. | Joystick | Medlemmene | 4 | 16-08-2008 18:36 |