| Messer og utstillinger Her kan du legge inn informasjon om messer og utstillinger. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Telemark
|
Hei her er en tråd der en kan diskutere neste messe som er symposium i Norrkøping, er det noen som har vert der før kanskje noen vil fortelle litt om tidligere erfaringer m.m? utvalg av dyr og utstyr? og om det er noen her som skal dit?
Jeg skal med min fru ihvertfall! Sist endret av DanFekar; 20-10-2008 kl 13:50. Begrunnelse: Endret dato i trådens emnefelt |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Degerfors, Sverige
Alder: 43
|
Jag ska dit och ha bord där så jag ser kanske inte så mycket av föreläsarna. Då ses vi där!
-Lottiz
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Fredrikstad
Alder: 24
|
Ja da har vi gjort oss klare til å dra imorgen, speider til grense kryssingen er ordnet. Kan jeg regne med å se noe n andre fra forumet her der borte?
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Tromsø
Alder: 25
|
Sitat:
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Nu är mässan över och visst träffade jag på några norskar där
![]() jag återkommer med bilder från mässan lite senare. -Lottiz
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Jaha, då var sista mässan för mig över för i år. Och jag måste säga att för att inte vara en säljar-mässan (enligt envisa rykten) så tycker jag nog att det plockade på bra. Det var mycket folk och jag pratade non stop. Massor med frågor och funderingar från nyfikna besökare. Och reportrar. Dag bladet var där så jag får nog goggla mig fram i morgon och se vad som kommer i tidningen för jösses, vad hon skrev
: Mitt bord fick en mycket anorlunda vinkel. Jag var till att börja med lite sur för jag fick 2 bord i stället för 3 som jag hade betalt för men efter lite trixande så blev det allt bra. Före insläppet ![]() och under mässan ![]() ![]() Här jobbar utställarna på i en av alla hallar innan besökarna släpptes in ![]() ![]() Jonna ![]() Chicco ![]() Marie ![]() Martin ![]() Nita, min mycket trevliga granne! ![]() och sånna vackra dabbagamer hon hade köpt sig. Här är hanen: ![]() ![]() En nyfiken sötnos vid Jonnas bord. Dotter till "min" Nyx om jag inte rörde ihop alla vi tittade på. ![]() Vacker emerald hos Marie ![]() Några fripassagerare som mötte sin nya husse hemma i Degerfors; 1.1 Busksnok ![]() ![]() 0.1 Yemen. STOOOR tjej på 2 år. Och jösses så hon ändrade färg snabbt. Från skrikgrönt till svart så fort jag tittade på henne. Ja, lite sur var hon allt Men det kan man förstå. Hon ömsade ju dagen till ära ![]() Tyvärr glömde jag helt bort att fota ALBAs utställningsterrarier som fanns vid insläppet. Det var fina terrarier men Ida kom och hämtade mig för att jag skulle titta på en leopardgecko. -Den har ju ömsproblem, mamma! utbrast hon. Och jodå, hon hade rätt. Flera tår var brota, så kan det ju vara. men på minst 3-4 tår fanns lager av gamalt öms kvar som så lätt hade kunnat avlägsnats innan de går i uppvisningsterrarie. Inget dödshotande men när 8-åringar reagerar så kanske det inte var riktigt bra propaganda...
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Sted: Oslo
|
Aaaaaagh! Misunderliiiig!
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Sted: Fredrikstad
Alder: 24
|
Kjøpte 2 Albino Tigerpython. Har bare tatt bildet av hannen
Kjøpte også en KP da <3 Og en brun regbue boa som var ganske gammel ![]()
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| EN LITEN OPPDATERING PÃ… KOMMENDE EXPO/SYMPOSIUM/MESSER! | Varanen69 | Messer og utstillinger | 2 | 07-10-2004 20:06 |