"

Reptilfreaks.no > Ut i verden > Messer og utstillinger Et lite leddyr og insekts foredrag på Asker bibliotek

Messer og utstillinger Her kan du legge inn informasjon om messer og utstillinger.

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 09-10-2008, 18:03   #1
Caffeinism
Admin

_Nagash_ sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
Meldinger: 5,364
Tilbakemeldinger kjøp/ salg: 100% (2)
Standard Et lite leddyr og insekts foredrag på Asker bibliotek

Heisann!
Jeg har blitt spurt om jeg vil komme å prate litt om edderkopper,skorpioner og lignende kryp på Asker bibliotek. Dette hadde jeg tenkt å gjøre, da det reklamerer litt for hobbyen vår, samtidig som det kanskje går ann å få noen flere til å innse at disse dyrene ikke er så ille som mange tror.

Arrangør har sendt meg en melding og spurt om jeg kan få tak på knelere til foredraget. Selv har jeg ingen knelere, og henvender meg derfor til dere på forumet som har en dere kanskje har lyst til å låne bort?

Hele "greia" vil vare i ca 3 timer, så den blir ikke så lenge borte. Arrangør lovet oppvarmede lokaler, så slik sett skal det ikke være noe problem. Jeg er bosatt i bærums området, men kan selvsagt kjøre et lite stykke om det er noen som har anledning til å låne bort. Samme hvordan kneler, men jo større og mer farger ,jo bedre

Mvh
Robin
Svar med sitat
Gammel 09-10-2008, 18:15   #2
Reptilfreak

Medlem siden: Oct 2007
Alder: 23
Meldinger: 44
Standard

Har dessverre ingen knelere å låne deg, men skulle gjerne visst når foredraget finner sted!
princessfiona er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 09-10-2008, 18:15   #3
Reptilfreak

Thor Håkonsen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
Meldinger: 2,142
Standard

Jeg har 0.3 Gongylus om dagen - kan sende deg den ene voksne hunnen... Men da må den jo hentes på bussen (same procedure as last year)

Hannen døde desverre etter store problemer under siste hamskiftet... så jeg har ikke såmye bruk for dem lenger, annet enn foto, og til det trenger jeg bare 1

PS : så om noen andre skulle ha Gongylus..
Svar med sitat
Gammel 09-10-2008, 20:04   #4
Caffeinism
Admin

_Nagash_ sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Alder: 28
Meldinger: 5,364
Tilbakemeldinger kjøp/ salg: 100% (2)
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av ThorEH Vis post
Jeg har 0.3 Gongylus om dagen - kan sende deg den ene voksne hunnen... Men da må den jo hentes på bussen (same procedure as last year)

Hannen døde desverre etter store problemer under siste hamskiftet... så jeg har ikke såmye bruk for dem lenger, annet enn foto, og til det trenger jeg bare 1

PS : så om noen andre skulle ha Gongylus..

Det hadde vært knall. Sender deg en pm

Sitat:
Opprinnelig postet av princessfiona Vis post
Har dessverre ingen knelere å låne deg, men skulle gjerne visst når foredraget finner sted!
18.10.08
12.00- 15.00 har de satt opp som "foredragstid, men kan ikke love full fres så lenge

Mvh
Robin
Svar med sitat
Gammel 09-10-2008, 20:15   #5
Reptilfreak

allan sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 2,047
Blog Entries: 5
Standard

Spenende greier,lykke til.

Du kan jo ta med et tomt terrarie,og si:- Og her er den giftigste av a.....eh..hvor i hel...er den blitt av??!!

Så kan de bruke siste timen på å lete...
allan er online nå  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 18-10-2008, 20:01   #6
Reptilfreak

shelob75 sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Åros i Røyken
Alder: 36
Meldinger: 12
Standard

Ble det noe av foredraget ditt i dag eller? Jeg ventet en times tid i tilfelle vi kunne komme inn, men ga tilslutt opp...

Mvh,
Elisabeth
shelob75 er offline  
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Viridoviperas leddyr. Viridovipera Mine virvelløse dyr 108 17-03-2011 15:44
Er det lov å mate leddyr med levende mus? Kris10an94 Fôrdyr 51 06-06-2008 18:06
Foredrag med Thorsten Kroes Lillepetter Taranteller 20 25-05-2008 16:03
Tarantell foredrag Løven31 Edderkoppdyr 0 27-10-2007 12:53

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 20:44.