| Messer og utstillinger Her kan du legge inn informasjon om messer og utstillinger. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Heisann!
Jeg har blitt spurt om jeg vil komme å prate litt om edderkopper,skorpioner og lignende kryp på Asker bibliotek. Dette hadde jeg tenkt å gjøre, da det reklamerer litt for hobbyen vår, samtidig som det kanskje går ann å få noen flere til å innse at disse dyrene ikke er så ille som mange tror. Arrangør har sendt meg en melding og spurt om jeg kan få tak på knelere til foredraget. Selv har jeg ingen knelere, og henvender meg derfor til dere på forumet som har en dere kanskje har lyst til å låne bort? Hele "greia" vil vare i ca 3 timer, så den blir ikke så lenge borte. Arrangør lovet oppvarmede lokaler, så slik sett skal det ikke være noe problem. Jeg er bosatt i bærums området, men kan selvsagt kjøre et lite stykke om det er noen som har anledning til å låne bort. Samme hvordan kneler, men jo større og mer farger ,jo bedre ![]() Mvh Robin
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Alder: 23
|
Har dessverre ingen knelere å låne deg, men skulle gjerne visst når foredraget finner sted!
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Jeg har 0.3 Gongylus om dagen - kan sende deg den ene voksne hunnen... Men da må den jo hentes på bussen (same procedure as last year)
Hannen døde desverre etter store problemer under siste hamskiftet... så jeg har ikke såmye bruk for dem lenger, annet enn foto, og til det trenger jeg bare 1 PS : så om noen andre skulle ha Gongylus..
|
|
|
#4 | ||
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Alder: 28
|
Sitat:
Det hadde vært knall. Sender deg en pm ![]() Sitat:
12.00- 15.00 har de satt opp som "foredragstid, men kan ikke love full fres så lenge ![]() Mvh Robin
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
|
Spenende greier,lykke til.
Du kan jo ta med et tomt terrarie,og si:- Og her er den giftigste av a.....eh..hvor i hel...er den blitt av??!! Så kan de bruke siste timen på å lete...
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2008
Sted: Åros i Røyken
Alder: 36
|
Ble det noe av foredraget ditt i dag eller? Jeg ventet en times tid i tilfelle vi kunne komme inn, men ga tilslutt opp...
Mvh, Elisabeth |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Viridoviperas leddyr. | Viridovipera | Mine virvelløse dyr | 108 | 17-03-2011 15:44 |
| Er det lov å mate leddyr med levende mus? | Kris10an94 | Fôrdyr | 51 | 06-06-2008 18:06 |
| Foredrag med Thorsten Kroes | Lillepetter | Taranteller | 20 | 25-05-2008 16:03 |
| Tarantell foredrag | Løven31 | Edderkoppdyr | 0 | 27-10-2007 12:53 |