| Messer og utstillinger Her kan du legge inn informasjon om messer og utstillinger. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: Degerfors, Sverige
Alder: 43
|
hej! Jag är bara nyfiken att höra om det är några av er som jag kanske kommer se på mässan i Kungälv (Göteborg, Sverige) den 18 oktober?
Vi har hört att mässan i Malmö i oktober är inställd för man hade glömt att boka lokal så det kan hända att Kungälv blir stor i år. -Lottiz
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Alder: 20
|
Hvis alt går som det skal så skal jeg nedover
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Har så lyyyst! skal høre med paps
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Sarpsborg
Alder: 28
|
blir nok min første messe det her
gleder meg masse
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
- Då ses vi där, ni om ska dit. Ni får gärna komma fram och presentera er
!(just nu ligger till-salu-sidan nere, vi uppdaterar i helgen) -Lottiz
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2005
Sted: Buskerud
|
Noen som skal? Vi kommer til å dra, regner med vi tar sandefjord-strømstad båten, greier ikke helt å bestemme oss. Er ikke i Kungälv før over 11 isåfall.
Har bestilt for og litt div. fra aageckos. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Alder: 20
|
Jepp skal nedover
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2008
Sted: Østlandet
Alder: 29
|
Noen fra Oslo som skal ned? Jeg kan ikke...men er noe jeg vil ha som jeg lurte på om noen gidd å kjøpe med seg. Send meg PM! Ikke noe ulovlig
og ikke noe som tar mye plass...
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
Kul att det verkar bli några som åker
!Jag hoppas kunna ta med mig de små burkarna till salu för vatten, kalk, mjölmask och zophobas som är praktiska för de har ett spill-skydd som reseskålar till hundar; ![]() Även kalk och multivitaminer hoppas jag ska hinna komma hem här så jag kan ta med mig.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Gullkorn fra galleriet - Oktober 2007 | DanFekar | Bilder og konkurranser | 18 | 30-09-2007 21:01 |
| magasinet Dagbladet 28.oktober 06 | r0adkill | Media | 6 | 29-10-2006 14:22 |
| REPTILMESSE I GØTEBORG - PARTILLE 23 OKTOBER! | Varanen69 | Messer og utstillinger | 5 | 03-10-2004 03:36 |