| Messer og utstillinger Her kan du legge inn informasjon om messer og utstillinger. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
|
Er det noen som vet om noen messer som er snart i danmark, norge eller noen steder i tyskland som ikke er langt fra danmark?
|
|
|
#2 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Eksotiske insekter(einet.dk) arrangerer julemesse 29 november om jeg ikke husker feil.Var paa deres messe i mai i aar, og det er den beste messen jeg har vaert paa naar det kommer til leddyr og insekter. Messen ligger i roskilde,rett over brua fra malmoe. Mvh Robin
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
skal prøve å komme meg der
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Messer i norge? | lazor | Messer og utstillinger | 9 | 04-11-2007 19:10 |
| Nye messer.. | tijoka | Messer og utstillinger | 1 | 25-10-2007 14:23 |
| Noen som skal på noen av disse messene? | Olliw | Messer og utstillinger | 9 | 30-08-2007 18:26 |
| Messer i Danmark! (April og mai) | Laila | Messer og utstillinger | 0 | 02-02-2005 01:08 |
| EN LITEN OPPDATERING PÃ… KOMMENDE EXPO/SYMPOSIUM/MESSER! | Varanen69 | Messer og utstillinger | 2 | 07-10-2004 20:06 |