| Messer og utstillinger Her kan du legge inn informasjon om messer og utstillinger. |
![]() |
|
|
LinkBack (1) | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
|
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Nær Hønefoss
|
Vi trenger og låne noen dyr til utstillingen i Hønefoss lørdag 20 september.
Det vi trenger er: Noen store tusenbein Skolopendere Biller Knelere Ett par voksne keisere. Det er viktig at de er i "litt" forsegjorte terrarier. Og at dyrene er lette og se.....
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Jeg kommer til å selge billelarver fra eget bord, og tenkte da også å ha displayterrarie(r) for å vise de voksne dyra.
Gjelder etterlysningen din dyr som skal stå på et bestemt sted?
Sist endret av sveinjo; 32-13-2010 kl 25:60. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Etterlysningen gjelder dyr som skal stå i utstillingen..
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: SkorpionFarmen
Alder: 22
|
Er det bare en liten utstilling, eller er det salg også? eventuelt hva som vill komme dit?
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Det er først og fremst en utstilling, MEN med en salgsdel hvor flere av de seriøse selgerne her fra forumet kommer med dyr og utstyr. Samt at de som kommer kan ha ett "bytte"bord. Så de som forventer og finne ett nytt Expo-syd blir nok skuffet.
Vi har valgt navnet fordi vi håper en ny lovgivning kan åpne for flere slags dyr neste år
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Jeg har en kneler kokong som kanskje er klekt til den 20 sep. Da kan jeg stå å selge nymfene ettellerannet sted? Jeg har litt utstyr og som jeg kunne solgt som jeg ikke trenger
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.reptilfreaks.no/forum/messer-og-utstillinger/8232-etterlysning.html
|
||||
| Skrevet av | For | Type | Dato | |
| Repti.net / Reptile forum / norske messer | This thread | Refback | 15-08-2008 02:31 | |