| Messer og utstillinger Her kan du legge inn informasjon om messer og utstillinger. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
|
Er det noen som har tenkt seg på Expo-syd 30 august ?
Tropikföreningen Amazonas Har lyst å reise ditt selv men må spare litt er sikkert for mange fristelser der ![]() edit: endret dato til 30.august så ingen missforstår. -Frogger- Sist endret av Frogger; 05-06-2008 kl 10:30. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
Skal muligens dit med en bekjent her på forumet, og kansje ennda en til her på forumet, men det får vi se.. Håper ihvertfall det, har utrolig lyst til å dra! Bare å spare cash nå det da
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Alder: 20
|
Ja skal dit
![]() så klart, det man ikke finner i Malmö finner man der
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Oslo
|
Jeg vil.... medmindre jeg får et anfall av fornuft. Tror jeg mutter kalte det... ekle greier.
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Sted: Ringsaker
|
Det skal store hinder til for at jeg ikke skal dit
![]() Men var det ikke 30. august da ?? Eller er jeg helt på vidda nå ? ![]() oioioi.... du mente sikker 08 og ikke 8 august... jeg er nok for trøtt nå.. Sist endret av prøvekanin; 02-06-2008 kl 22:22. Begrunnelse: Blind .. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
Dit skal jeg. Skal prøve hvertfall
Tror ikke jeg takler å se bare bildene av messer mer, jeg må være der
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Hehe ser det nå er 080830 så 30 august
Får skylde det på svenskene som skriver datoen slikt
Konge pyton er for folk som er redd for å bli bitt Favoritt artsgruppe Antaresia Sist endret av fanden; 02-06-2008 kl 22:28. Begrunnelse: Klarer ikke å rette første posten min |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| dit, exposyd, kristianstad, noen, skal, som |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Expo-Syd-Kristianstad- Din reise! | bendick2112 | Messer og utstillinger | 32 | 02-09-2008 13:54 |
| Noen som skal på noen av disse messene? | Olliw | Messer og utstillinger | 9 | 30-08-2007 18:26 |
| Hvem skal til Expo-syd? | telia | Messer og utstillinger | 21 | 15-08-2007 19:05 |
| noen som skal til expo syd ifra karmøy Haugesund område? | Messer og utstillinger | 4 | 05-08-2007 12:43 | |
| Om det er noen som skal p ferie dit.. | Sid | Messer og utstillinger | 0 | 25-06-2004 22:37 |