| Messer og utstillinger Her kan du legge inn informasjon om messer og utstillinger. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Nær Hønefoss
|
Vil gjerne at alle gir en stemme til det forslaget de synes er best. Kun en stemme og ett innlegg i denne tråden pr person.
1: NORSK TERRARIEDYRMESSE Edderkopper, skorpioner, knelere, biller, tusenbein, utstyr, osv... 2: NORSKE TERRARIEDYR salgsutstilling Edderkopper, skorpioner, kneler, biller, tusenbein, utstyr, osv... Disse navnene dekker lovlige dyr pr i dag + de som eventuelt blir lovlige ved en positiv liste. Undertittlene kan selvfølgelig gjøre om på, dette må opplyse folk om hva de kan forvente og finne. Begynn ditt svar med og skrive navnet du stemmer på, så gjerne en liten begrunnelse om hvorfor og eventuelt ett forslag til undertittel. Så hvis alle holder seg til og skrive kun ett innlegg i denne tråden, kan vi ta disksjonen i Skal vi lage messe/ utstilling? denne tråden. Lar denne ligge ut neste søndag, så teller vi opp. Ps. Kan en moderator sticke denne på forsiden i en uke??
Life is like a box of chocolate.......... The best ones are half eaten.......... Sist endret av telia; 12-05-2008 kl 05:49. Begrunnelse: skriveleif |
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2006
Sted: norge
Alder: 26
|
Norske terarie insekt.
insekt er da ikke dyr
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2007
Sted: Oslo
Alder: 16
|
Sitat:
Om det menes tranteller går min stemme på nr. 1
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
Medlem siden: Jul 2007
|
Det blir vel Norsk Terrariedyrmesse, siden vi ikke bruker mye orddeling i det norske språket? (isåfall stemmer jeg på det...)
Kjempebra initiativ da, jeg kommer ihvertfall og besøker messa. Skal dere ha butikker representert også? Kristin
|
|
#5 | ||
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Sitat:
- Som om det bare er NORSKE DYR det gjelder. Undertittel forklarer, men allikevel er det navnet på messa som er hovedbudskapet. - Som om det er terrariedyr som finnes i NORSKE hjem det gjelder. Da blir det også feil i forhold til at f.eks herptiler ikke er med.
Sist endret av sveinjo; 32-13-2010 kl 25:60. |
||
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
|
Forslag nr. 1, hvis en slår sammen terrariedyr og messe-i 1 ord
slik:NORSK TERRARIEDYRMESSE Edderkopper, skorpioner, knelere, biller, tusenbein, utstyr, osv...
|
|
|
#9 |
|
-
Admin
Medlem siden: Apr 2004
|
Synes forslag nr.1 høres best ut ja, men ordene må slåes sammen slik det blir nevnt av andre her.
Klarer ikke helt å bestemme meg for om det er humoristisk sans eller biologikunnskaper det skorter på hos deg, men signaturen din sier vel sitt, hehe
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2008
|
Stemmer på forslag 1
|
|
|
![]() |
| Emner |
| avstemning, messe or utstilling, navneforslag, til |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Skal vi lage messe/ utstilling? | telia | Taranteller | 97 | 31-08-2008 17:06 |
| Kornsnok Navneforslag til maisorm? | black_charity_ | Snoker | 19 | 12-05-2008 16:02 |
| Navneforslag? :P | Ada93 | Småprat | 3 | 23-12-2007 17:42 |
| navneforslag til min Green Bottle Blue noen? | Spaniolen | Taranteller | 20 | 04-11-2007 18:46 |
| AVSTEMNING | Gibbs | Lover og regler | 8 | 26-06-2006 16:17 |