| Messer og utstillinger Her kan du legge inn informasjon om messer og utstillinger. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2006
Sted: norge
Alder: 26
|
Hei er de noen fra rogaland som skal til stromstad messen , som jeg kan sitte paa med, tur retur?
Betaler seff for felles utgifter. Mvh Twinker Endret tittel til noe mer beskrivende - Nagash |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: bergen
|
Skal self fra bergen... er tradisjon. langt ifra den beste messen, men absolutt den største kose messen.... Skal se om ikke jeg får plass til deg vist du klarer å dra ræven din til bergen :smile:
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
jeg tar gjerne turen opp dit, ikke lange biten de.. eller at jeg moter deg i oslo.. mange muligheter.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Alder: 20
|
når skal den være?
Hvis det passer med dager så er det stor sannsynlighet for at jeg tar turen oppom da kan du muligens sitte på med oss. Bor i stavanger.
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Sweet de er vel 24.2 tror jeg de var=)
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
|
er det ikke den 23 ?
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
tolker det som 24. februar, altså en søndag
![]() 'God mulig jeg skal dit, skal gi beskjed så snart jeg vet om det passer. *edit* hvis det er den 23 så er det veldig trolig at jeg skal
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
den er 24 feb. litt kjipt de er sondag, men de er jo bare aa ordne seg fri fra jobben paa mandagen saa gaar alt vell
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
http://www.gransgecko.com/default.asp NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Senior Member
|
Sitat:
|
|
![]() |
| Emner |
| dit, messen, noen, skal, som, strømstad |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Expo-Syd Kristianstad noen som skal dit ? | fanden | Messer og utstillinger | 37 | 19-07-2008 21:09 |
| skal skaffe meg noen leddyr | Kristian262 | Andre insekter | 21 | 02-09-2007 18:17 |
| Noen som skal på noen av disse messene? | Olliw | Messer og utstillinger | 9 | 30-08-2007 18:26 |
| Noen som skal til Malmö snart? | misspower | Småprat | 0 | 22-05-2007 23:36 |
| Om det er noen som skal p ferie dit.. | Sid | Messer og utstillinger | 0 | 25-06-2004 22:37 |