| Messer og utstillinger Her kan du legge inn informasjon om messer og utstillinger. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Hei!
Damen og jeg dro søndag ettermiddag innover for å låne et terrarie av Are i reptilparken. Terrariet skulle brukes til å flytte over mine 2 store scolopendre, som senere skulle sendes av gårde. Når vi først var der, så ble det jammen meg noen bilder av dyrene også ![]() Et av barna som ble flyttet over Scolopendra subspinipes Vanuatu ![]() Brachylophus fasciatus (Vet ikke om den blå farge varianten har et annet navn.) ![]() ![]() ![]() Morelia viridis ![]() ![]() ![]() Iguana iguana ![]() Python reticulatus ![]() ![]() Dendrobates azureus ![]() ![]() ![]() Varanus prasinus ![]() ![]() Psalmopoeus irmina ![]() Chromatopelma cyanopubescens ![]() Mvh Robin
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2005
Sted: narvik
|
damn flotte bilder
heh morro å se torrent frosken utrolig tøffe tegninger på den
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Forresten - hvordan kamerautstyr bruker du? Ser ikke ut som du bruker blitz..
Jeg er på desperat jakt etter "perfekt kamera", ettersom jeg skal ta noen studiobilder av dyra mine ganske snart.. Men sliter med lukkertiden: enten så blir det for mørkt, eller så blir det for lyst. Pluss at når jeg ikke bruker blitz, og objektet jeg tar bilde av rører på seg, så blir det helt moshi bevegelsesbilder - og det vil jeg jo ikke ha. Når jeg bruker blitz, så fikses dette problemet, men jeg syns blitzen fortsatt ødelegger mye.. Om du er villig til å dele litt kameratips, så hadde jeg vært veldig takknemlig! *grrr - må lære seg kameraet sitt* |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Caffeinism
Admin
|
Takker folkens
![]() Nikon D40 AF-s NIKKOR 18-55mm(org. obektiv) Speedlight SB400 Blitz.(Tiltet opp mot taket på en del av bildene for å få et mer naturlig lys. Mvh Robin
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Sitat:
..jeg har canon *gråte*Men slik attpåblitz ( Speedlight SB400 Blitz ), hjelper de sinnsvakt mye på bilder, sånn i forhold til den vanlige blitzen "som følger med"? Lurer på om det er verdt å investere i en sånn en..
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
|
Meget pene bilder!
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Vestfold
|
nice.....
|
|
|
#9 | |
|
Caffeinism
Admin
|
Sitat:
Jeg fikk med min blitz gratis(dvs. de ettersendte den etter 3 månder eller noe slikt) fordi jeg kjøpte Nikon i forbindelse med en kampanje. Er selv veldig fornøyd med den, men om den er verdt 1200;- (som jeg tror det var den kostet løst) vet jeg ikke. Er ikke så dreven enda ![]() Til dere andre, Tusen takk ![]() Mvh Robin
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2007
Sted: skyggeskogen
Alder: 22
|
Fine bilder og fine dyr! Spessielt Trepythonen! så blå<3
må få taki en slange jeg å snart! |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| reptilepark, walk |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Like a walk in the (reptile)park II | _Nagash_ | Messer og utstillinger | 13 | 02-07-2008 02:06 |
| You've got a reptile problem | Jonas | Filmsnutter | 1 | 24-06-2008 20:17 |
| A walk in the park... butterflypark | Thor Håkonsen | Andre insekter | 10 | 17-05-2008 01:29 |
| A walk in the reknesparken with Lara. | Viridovipera | Småprat | 2 | 26-04-2008 17:11 |
| Planer om Reptile blir lovlige? | Arfus | Media | 2 | 31-08-2007 22:10 |