| Messer og utstillinger Her kan du legge inn informasjon om messer og utstillinger. |
![]() |
|
|
LinkBack (1) | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
|
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
|
er det noen som vet om en Dyrebutikk i svergie som har Korn snok Eller Leopard Gecko? som er bra? som noen av dere har handla reptiler før
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Har aldri sett eller hørt om en dyrebutikk som har solgt friske å fine leoser.(jo Nidhogg har hvist vært heldig 1 gang)
Har selv vært i flere butikker i sverige+noen i Danmark Helt latterlig dårlig spør du meg |
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2006
Sted: Bergen/Hordaland
|
www.repti.net er en bra side for reptilhandel i Norge
Registrer deg så kommer du inn på den norske siden.
Jeg tog min nystemte Cithar i Hænde. Sorgen forgik mig pa Ulrikens Top.Tænkte paa Bauner, om de skulde Brænde. og byde Mandskab mot Fienden op. følede Freden, blev glad i min Aand. og greb til min Cithar med legende Haand |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2008
|
Hei, jeg bruker denne tråden jeg, så jeg slipper å starte en helt ny en om det samme temaet.
Jeg skal reise til Åre (i Sverige) på lørdagen, og lurte i den forbindelse om det fantes noen dyrebutikker i nærheten, av der vi skal ligge (ligger vell på Holiday club, regner jeg med). Burde helst vært gåavstand, men kan også kjøre litt. Jeg er ut etter en dyrebutikk hvor de selger/har utstilling av diverse reptiler og amfibier m.m..
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 38
|
Bare hold dere unna dyre butikken i strømstad.
der er det støtt å stadig ball pythoner med munn råte å boar men munn råte. han lar boa å python gå i samme terrarium,bytter om hverandre på alle slags reptiler i alle bura til tider. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Alder: 24
|
ikke for å avspore tråden, men finnes det ikke lover i Sverige som beskytter syke dyr i butikker??
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Mysen
Alder: 22
|
Problemet er vel at det er lite kunnskap i zoo næringen som gjør at de kan se om dyret er sykt eller ikke. Pattedyrene og fuglene syns jeg ser ganske friske ut. I sverige holder de i det minste ikke masvin og kanin sammen.. Ikke det jeg har sett
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2008
Alder: 29
|
jeg er også på utkikk etter en dyrebutikk i strømstad, svinesund eller imellom der. er på utkikk etter exo-terra. er jo mye billigere der, så kjøper heller på en liten tur
![]() ps. om noen selger ett 45/60x45x45 av noe slag så ere bare å sende pm. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Alder: 38
|
reptilene blir som regel solgt så fort,så fleste parten rett å slett driter i det.dem har helt sikkert kunnskap,men skal de følge boka,går det for mye tid til stell av dyrene i butikken.
kun fortjeneste tenker dem på. å drar du tilbake å klager ender det nesten alltid opp med att selger ber deg besøke vetrinær å legger skylda på deg pga dårlig stell å hold hehe. har hørt den historien gang etter gang fra folk som har vært i strømstad å handlet. |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| Leopardgekko |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.reptilfreaks.no/forum/messer-og-utstillinger/4226-dyrebutikk-i-svergie.html
|
||||
| Skrevet av | For | Type | Dato | |
| dyrebutikke Ã…re Sverige - Kvasir | This thread | Refback | 29-07-2010 20:34 | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Bra dyrebutikk i Sverige? | wickt87 | Småprat | 5 | 18-11-2007 13:54 |
| Dyrebutikk i Oslo? | Viridovipera | Småprat | 12 | 21-09-2007 12:15 |
| CV til jobb i dyrebutikk :D | duefjes | Småprat | 15 | 28-08-2007 20:08 |
| Priser i dyrebutikk! | h11te | Taranteller | 31 | 31-01-2007 21:50 |
| Terrarium i dyrebutikk | nidhogg | Andre insekter | 7 | 07-12-2005 07:58 |