"

Messer og utstillinger Her kan du legge inn informasjon om messer og utstillinger.

Svar

LinkBack (1) Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 01-09-2007, 19:24   1 links from elsewhere to this Post. Click to view. #1
Reptilfreak

Medlem siden: Jul 2007
Meldinger: 18
Standard Dyrebutikk i svergie

er det noen som vet om en Dyrebutikk i svergie som har Korn snok Eller Leopard Gecko? som er bra? som noen av dere har handla reptiler før
Arfus er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 01-09-2007, 20:07   #2
Reptilfreak

mr-repti sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
Meldinger: 2,460
Blog Entries: 4

Hvorfor ikke bare kjøpe her i Norge, av en privat person?
mr-repti er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 01-09-2007, 20:16   #3
Guest

Meldinger: n/a

Har aldri sett eller hørt om en dyrebutikk som har solgt friske å fine leoser.(jo Nidhogg har hvist vært heldig 1 gang)
Har selv vært i flere butikker i sverige+noen i Danmark
Helt latterlig dårlig spør du meg

Svar med sitat
Gammel 01-09-2007, 20:57   #4
Reptilfreak

Tarantellen sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Bergen/Hordaland
Meldinger: 869

www.repti.net er en bra side for reptilhandel i Norge Registrer deg så kommer du inn på den norske siden.
Jeg tog min nystemte Cithar i Hænde. Sorgen forgik mig pa Ulrikens Top.Tænkte paa Bauner, om de skulde Brænde. og byde Mandskab mot Fienden op. følede Freden, blev glad i min Aand. og greb til min Cithar med legende Haand
Tarantellen er offline  
Svar med sitat
Gammel 07-12-2008, 17:20   #5
Reptilfreak

Euble_m sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 59
Standard

Hei, jeg bruker denne tråden jeg, så jeg slipper å starte en helt ny en om det samme temaet.
Jeg skal reise til Åre (i Sverige) på lørdagen, og lurte i den forbindelse om det fantes noen dyrebutikker i nærheten, av der vi skal ligge (ligger vell på Holiday club, regner jeg med). Burde helst vært gåavstand, men kan også kjøre litt. Jeg er ut etter en dyrebutikk hvor de selger/har utstilling av diverse reptiler og amfibier m.m..
Svar med sitat
Gammel 07-12-2008, 18:57   #6
Reptilfreak

norway sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Alder: 38
Meldinger: 475
Standard

Bare hold dere unna dyre butikken i strømstad.
der er det støtt å stadig ball pythoner med munn råte å boar men munn råte.
han lar boa å python gå i samme terrarium,bytter om hverandre på alle slags reptiler i alle bura til tider.
norway er offline  
Svar med sitat
Gammel 07-12-2008, 19:02   #7
Reptilfreak

CamStatic sin avatar

Alder: 24
Meldinger: 3,725
Blog Entries: 12
Standard

ikke for å avspore tråden, men finnes det ikke lover i Sverige som beskytter syke dyr i butikker??

The more people I meet, the more I adore my snakes...

R
eptilicious
Cam <3
CamStatic er offline  
Svar med sitat
Gammel 07-12-2008, 21:07   #8
Reptilfreak

Chibi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Mysen
Alder: 22
Meldinger: 814
Standard

Problemet er vel at det er lite kunnskap i zoo næringen som gjør at de kan se om dyret er sykt eller ikke. Pattedyrene og fuglene syns jeg ser ganske friske ut. I sverige holder de i det minste ikke masvin og kanin sammen.. Ikke det jeg har sett
Chibi er offline  
Svar med sitat
Gammel 07-12-2008, 21:11   #9
Reptilfreak

Medlem siden: Nov 2008
Alder: 29
Meldinger: 53
Standard

jeg er også på utkikk etter en dyrebutikk i strømstad, svinesund eller imellom der. er på utkikk etter exo-terra. er jo mye billigere der, så kjøper heller på en liten tur

ps. om noen selger ett 45/60x45x45 av noe slag så ere bare å sende pm.
unsafe er offline  
Svar med sitat
Gammel 07-12-2008, 21:22   #10
Reptilfreak

norway sin avatar

Alder: 38
Meldinger: 475
Standard

reptilene blir som regel solgt så fort,så fleste parten rett å slett driter i det.dem har helt sikkert kunnskap,men skal de følge boka,går det for mye tid til stell av dyrene i butikken.
kun fortjeneste tenker dem på.
å drar du tilbake å klager ender det nesten alltid opp med att selger ber deg besøke vetrinær å legger skylda på deg pga dårlig stell å hold hehe.
har hørt den historien gang etter gang fra folk som har vært i strømstad å handlet.
norway er offline  
Svar med sitat
Svar

Emner
Leopardgekko

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.reptilfreaks.no/forum/messer-og-utstillinger/4226-dyrebutikk-i-svergie.html
Skrevet av For Type Dato
dyrebutikke Ã…re Sverige - Kvasir This thread Refback 29-07-2010 20:34

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Bra dyrebutikk i Sverige? wickt87 Småprat 5 18-11-2007 13:54
Dyrebutikk i Oslo? Viridovipera Småprat 12 21-09-2007 12:15
CV til jobb i dyrebutikk :D duefjes Småprat 15 28-08-2007 20:08
Priser i dyrebutikk! h11te Taranteller 31 31-01-2007 21:50
Terrarium i dyrebutikk nidhogg Andre insekter 7 07-12-2005 07:58

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 20:29.