| Messer og utstillinger Her kan du legge inn informasjon om messer og utstillinger. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2007
Sted: Mysen
Alder: 22
|
Så ble det expo syd alikavel. Skulle egentlig ikke dra pga familie trøbbel, men fikk beskjed om at jeg måtte dra av muttern slik at jeg kunne kose meg litt...
Så på fredag drar vi fra Ståle i tøcksfors klokka 9 på kvelden og kjører straka vegen! Da er vi klare når messa åpner på lørdags morgen^^ Så dette gleder jeg meg til. Kommer nok ikke til å kjøpe meg noen dyr jeg, da jeg har bare rundt tusenlappen å rutte med, så sant de selger en rasende billig rosenboa ![]() Typen har forøverig klart å spare opp i løpet av ei uke rundt 20-25 tusen kroner så han er vel mer eller mindre klar for messe! Så ender kanskje opp med noe nytt hjemme, for nå har han fått et rom til der han bor til dyra sine^^ Skriver når jeg har sovet og snorka ut på søndag, masse bilder blir det!!! (og forresten, vet mange har spurt meg før, og det er ikke vits å spørre igjen, for nei, jeg tar ikke ansvaret for å frakte dyr for deg!) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
|
Ja da har vi fått sovet av oss litt seh! ^^
Turen startet hos Ståle i tøcksfors klokka tolv. Da hadde vi fult bilen med isopos esker, en liten unge som skulle ha noen edderkopper, dama til stårle som er høygravid og meg og christer! Pluss mye penger i lomma! Turen gikk ganske radig nedover. Ståle kjørte som ett svin ned og vi var fremme klokka halv seks>< Så da var det bare å purke frem til messa opnet! Klokka halv ni, gikk vi til køen. der sto alerede noen kjent folk og tiden gikk saaaaakte! Dørene opnet på slaget ti og folk nærmere løp inn! Jeg og chister måtte stoppe litt opp og bare se utover hallen, for et syn! Vi gikk fra den ene boden til den andre, og så på alle de flotte dyrene. Gift avdelingen viste seg å være ekstra spennende, med store gaboonvipere, klapper slanger, bush vipere, kobra og mye annet morro. Flygehund til og med! Denne fikk jeg desverre ikke tatt bilde av... Etter mange timer med tråkking, ble fangsten til alle i bilen dette: Ståle og therese: Edderkopp slings tre stykk tror jeg det ble, to skorpioner, en bush viper, en gul anakonda tr milk frogs. Planter for 800 kroner og en bære pose frysefor. De tok også med noen pilgift og leoser for noen de kjente. Guttungen(Birgir, eller bie som han ble kalt hele turen) en kneler av et eller annet slag, en tella og to slings. Christer: En ballpyton, en rødhale klatresnok, et flexiterra, helvetes mye plast planter, noe lamper, to poser med frysefor Meg: Ballpyton, varmematte, ti fryste ørkenrotter, vannskål kingsize, mangrove rot, varmepærer og en stor petpox. Allt i allt var det en vellykket tur, slitsom ,men bra! ^^ |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
BILDER!!!^^
Øgler: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
|
her var det mange kule kryp. bra bilder chibi!
|
|
|
#5 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Fine bilder
![]() Det var mange stilige kryp på messa, men ble litt skuffet over leddyr delen. Btw: hvem har rappa godtposen til han kompisen på siste bilde a?
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
vet ikke, tror det er christer :s
Kommer mer bilder, driver å legger de inn på photobucket, da er det slanger neste! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2005
Sted: Norge/Sverige
|
det var MAANGE kule slanger as!!
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
ja jøss, mye interisant der! Digga gift avdelinga!
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Slanger!
Ikke gift: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Giftige: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2005
Sted: Norge/Sverige
|
du glemte bilde ab gabonen
|
![]() |
| Emner |
| bilder, exposyd |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| expo stockholm 08 | sofokles | Messer og utstillinger | 1 | 26-09-2008 23:26 |
| Problemer Expo-syd | telia | Messer og utstillinger | 7 | 04-08-2008 20:33 |
| Nye dyr fra expo syd? | Olliw | Småprat | 14 | 27-08-2007 17:26 |
| Expo Syd 2007 | therabro | Messer og utstillinger | 5 | 09-06-2007 17:07 |
| EXPO SYD | rotskrot | Messer og utstillinger | 5 | 31-07-2006 10:55 |