| Messer og utstillinger Her kan du legge inn informasjon om messer og utstillinger. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Guest
Meldinger: n/a
|
Her er noen bilder jeg tok i regnskogen i Randers
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
#2 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
FLotte bilder
![]() Kostet det mye å komme inn der? Mvh Robin
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: Kristiansand Vest-Agder
Alder: 24
|
veldig bra bilder
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Norge
Meldinger: 1,891
|
konge!
teguen & nettpytonen var über-funky!
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
Medlem siden: Mar 2005
|
Eheheheh...kjenner igjen det avlagte skinnet som hang i taket...! Vi var der for noe over en uke siden...kostet 130 danske kronasjer å komme inn.
Syns Randers Regnskov var et meget imponerende og gjennomført anlegg. Det som imponerte meg mest var faktisk at de hadde en enormt stor Bushmaster (Lachesis muta muta), verdens største pit viper. Denne har blitt relativt sjelden etter hvert som dens jungelhabitat forsvinner.
|
|
|
#6 |
|
Guest
|
Jupp,stemmer 130 kr.
Men det som var okey var at når man hadde betalt 130 kr så kunne du få fylle ut et skjema så fikk du komme inn i regnskogen gratis resten av året ![]() Oxo kult å gå i regnskogen uten å vite hvor dyrene befant seg,,plutselig hadde jeg en iguan over hue mitt,ha ha ha
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
|
flotte bilder. var selv der i fjor. kult å gå gjennom "jungelen" mens det meste av dyr gikk løst rundt deg. sønnen til kompisen min klappa t.o.m en av de svarte apene som fulgte etter oss over alt. helt til vi så hva han gjorde og fikk han til å slutte (bare 5år). absolutt verdt å ta en tur ibbom for de som er i danmark.
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Bærum. Uhuhu.
|
Jeg har HOLDT et par av de svarte apene. De kom og klatret på oss, faktisk, en dag det ikke var så mange der. Silkeaper, tror jeg de er. De er så utrolig herlige
![]() Så en som hadde en unge som klamret seg fast til ryggen hennes, AW. Jeg så også en svart og orange ape som var litt større, den var kjempeinteressert i meg, og ville gjerne klatre oppå kameraet. Jeg er også veldig glad i Regnskogen i Randers, det er et utrolig stilig. Til sist en tørr vits mamma alltid tar mens pappa driver og parkerer der: "R pluss rotte er lik en by i Danmark, hvilken by? Randers, for rotta heter Anders! Hahahahaha...."
|
|
|
#9 |
|
Guest
|
så tøft Høres kult ut og hatt en regnskog i hagen
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2005
Sted: Norge/Sverige
|
baster as!! jeg kom aldri så nært dovendyrene.
|
![]() |
| Emner |
| danmark, randers, regnskogen |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Danmark - butikker | nika86 | Småprat | 2 | 13-08-2008 10:01 |
| Regnskogen, jeg har om det på prosjekt på skolen, en hel uke | Olliw | Småprat | 8 | 30-10-2007 14:52 |
| Bli med på å redde regnskogen | Chixz | Småprat | 13 | 22-10-2007 15:26 |
| www.regnskogen.net | mr-repti | Småprat | 7 | 14-10-2007 15:14 |
| Tropeland i Danmark, Randers | emil | Småprat | 5 | 08-09-2007 13:44 |