| Messer og utstillinger Her kan du legge inn informasjon om messer og utstillinger. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2006
Sted: Oslo
|
Var der akkurat og tok litt bilder, men det blei mye dårlig delvis pga dårlig belysning, delvis pga meg
Starter med Brachypelma emilia ![]() Lasiodora parahybana ![]() ![]() Haplopelma schmidti ![]() Phoneutria nigriventer ![]() Lasiodora parahybana. Denne hadde vært veldig hissig og så ha sparket endel hår og derpå skadet seg litt.. Men utstilleren håpet dette rettet seg ed neste molt. ![]() Archispirostreptus gigas ![]() Platymerus biguttata ![]() Gromphadorhina obolngonata ![]() Mastigoproctus giganteus ![]() Amblypygi ![]() Man kunne også få holde en tarantell, hvilket jeg synes var veldig fint ![]() Jeg fikk også kjøpt med en tøffing. En vakker Brachypelma emilia....
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Flott tråd! Har virkelig lyst til å dra på den utstillingen!
Mastigoproctus giganteus , Platymerus biguttata ,Haplopelma schmidti og Phoneutria nigriventer er dyr jeg virkelig kunne tenke meg å se "live". Mvh Robin
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Lørenskog
Alder: 27
|
jeg har oxo lyst til å dra på den messa
men jeg syns den bamse-koppen ser mere ut som en B. smithi jeg da men |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Hehe... merkelappen sa B.emilia
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Kristiansand
|
Hmm, fine bilder. Jeg lurer på om den A. gigasen er den jeg hadde. Solgte min til en som jobbet på Akvariet i Bergen.... Hadde vært gøy om det var det!
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Hmmm.. Han som hadde utstillingen jobbet ikke ved akvariet da, forstod det som at dyrene var hans privat..
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2005
Alder: 24
|
Overrasket over og se at dem har en Phoneutria nigriventer
. Liten rakker dette ^^
|
![]() |
| Emner |
| akvariet, bergen, edderkopputstillingen |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Akvariet i Bergen - Taggen er der ennå | Thor Håkonsen | Fotoforum | 17 | 26-06-2008 21:59 |
| akvariet i bergen på tv2 nå!! | reptilfrelst | Media | 6 | 24-06-2008 00:11 |
| Krokodille stjålet fra Akvariet i Bergen | rioth | Media | 108 | 09-04-2008 00:05 |
| Lån av krokodiller til akvariet i Bergen | Løven31 | Reptiler | 7 | 05-10-2007 17:54 |
| akvariet i bergen? | straymond | Messer og utstillinger | 18 | 11-07-2005 20:56 |