| Messer og utstillinger Her kan du legge inn informasjon om messer og utstillinger. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2004
Sted: steinkjer
|
Noen her som skal til denne messen 12. mars? Såvidt meg bekjent verdens største messe for terrariedyr, 6000 kvadrat. Ser ut til at det blir tur denne gangen
Hadde vært morsomt å treffe noen andre nordmenn der nede.Robert |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Member
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Danmark
|
SELVSAGT skal jeg med!
Vi er cirka 5 fra Aalborg som kjører til Fredericia, og hopper på Exotiske Insekters buss derfra. På bussen kommer også mange(!!!!) spennende og kunnskapsrike erfarne edderkoppfolk, som f.eks. Søren Rafn, Thomas Frøik, Tom Larsen, Stefan Berström, Robert Voll og Laila K. Berglann. :wink: Gleder meg faktisk minst like mye til det sosiale, som til shoppingen denne gangen. (Ja, jeg tok litt av i september - hadde ikke råd til mat igjen før i november!!! Jeg anbefaler dem som har muligheten, til å melde seg på denne turen. Hamm er ufattelig stort, og salgsbordene var allerede fullbooket i desember!!!! En stor opplevelse, om man ikke har angst for store folkemengder. Et par høyepunkter fra september-messen, var piedbald Python regius og Corallus caninus, samt en hel del lekre øgler.
|
![]() |
| Emner |
| hamm, terraristika |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |