| Messer og utstillinger Her kan du legge inn informasjon om messer og utstillinger. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Lørenskog
Alder: 27
|
Expo Syd 2007
Svenska När: 25 augusti Var: Yllan (Väverigatan 2, Kristianstad) Öppet: 10.00 - 16.00 Mässan kommer att vara på mer än 3000m2 precis som förra året. På mässan hittar du reptiler, amfibier, däggdjur, foder och tillbehör mm. Har du frågor så kontakta exposyd@tf-amazonas.net Vill du boka försäljningsbord så gör du det här: Bokning av bord till Expo Syd 2007 Bordsbokare släpps in kl. 07.00 och fram till 9.30 Nytt för året kommer att vara att förskottsbetalning ska betalas in på vårt konto för att dina bord ska vara bokade. Mer info kommer att visas här fortlöpande! Expo Syd 2007 English When: 25 augusti Where: Yllan (Väverigatan 2, Kristianstad, Sweden) Open: 10.00 - 16.00 The Expo is about 3000m2 big exactly like the last year. You will find reptiles, amphibians, mammals, feedstuff, accessories and much more. If you have questions contact: exposyd@tf-amazonas.net For reservations of sales tables go here: Reservation of tables at Expo Syd 2007 People who reservated tables is let in at: 07.00 until 9.30 New for this year is that you must pay the costs in advance to our account to have your tables booked. More info will be showed here ahead. jeg har veldig lyst til å dra dit. håper jeg kan sitte på med noen
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Du rekker det nok om du begynner å haike nå
![]() Jeg er også interresert i en liten tur dit ja
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2006
|
Noen som var der i fjor? Verdt turen? Har di edderkopper, skorpioner, knelere ol også, selv om det ikke var nevnt i innlegget?
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2006
Sted: På land
Meldinger: 163
|
Jeg var der ifjord og det var så absolutt verdt turen, bare avdelingen med giftslanger var større enn Malmömessan bare for å sammenligne. Det er så stort og så mye dyr og utstyr at det er vanskelig å komme igjennom alt før det stenger. I tillegg til at det er stort så er utvalget av dyr også helt enormt, der finner du det meste av alt. Var en god del insekter også, men ettersom det ikke er helt min kopp med te så la jeg ikke så veldig merke til utvalget å kan ikke si alt for mye om det.
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2005
Sted: Oslo
Alder: 24
|
Jeg har absolutt lyst til og ta en tur ned ditt. Vis jeg orket og tatt lappen innen den tid regner jeg med og kjøre ned, ellers så ønsker jeg sterkt haik med noen herfra og betaler mer enn gjerne en liten slant.
Send meg en PM da vis det er noen som allerede har planlagt tur ned dit og har plass til en ekstra.
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Nær Hønefoss
|
Dit skal jeg
Pakker bilen med kone og barn torsdagen før og leier campinghytte, så her blir det Liseberg, Borås dyrepark, Expo-syd og hjem på mandag. Håper jo og se noen av dere der nede også da...........gå i sammen tre-fire og spleis på bensin event hytte, blir ikke mange kronene på hver da.....
|
![]() |
| Emner |
| 2007, expo, syd |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |