| Messer og utstillinger Her kan du legge inn informasjon om messer og utstillinger. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Sted: Hedmark
Alder: 40
|
Som i fjor så tar jeg med meg dattera mi og bilen ned til Roskile for Messe den 14 april.
Er det flere som planlegger tur nedover. Vi tar båt fra Oslo til København med bil og kjører opp igjen.
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Far east
Alder: 22
|
hadde jeg hatt bil skulle jeg nå dratt selv.. lite morro å ta båt, for så å gå, haha
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2011
Sted: Oslo/Akershus
|
Må innrømme at jeg har svært lyst! Sist gang du reiste, ble du kontrollert når du kjørte over grensene?
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Nei jeg har ikke blitt stoppet ved grensen på tur hjem fra messer.
Jeg bor rett ved grensen og er i Sverige svært ofte. Det er sjelden vi blir stoppet. Jeg har uansett hatt papirer på tellaer i orden og ikke strukket meg noe lengre enn det.
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Nå nærmer det seg og en del gode dealer er i boks for messa.
Gutta på Creature World er også fantastiske å handle med. De legger alt til rette for deg hele veien. Jeg reiser ned torsdag morgen med bil og gjør unna en del andre gjøremål på turen nedover Sverige og over til Danmark. Jeg håper vi får tid til en kaffekopp i år og undertegnede og Avicularia satser på å få til dette
|
| Følgende medlemmer liker innlegget til peders |
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Nær Hønefoss
|
Sitat:
Lucky bastard, misunner deg dette. EI-messene er de desidert koseligste messene i norden, og som du skriver, Jacob er en kjempekar og handle med......
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
|
Får ikke dratt i år
![]() God tur og kos deg
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Takker Takker
![]() Jeg skal hilse nedover og selvfølgelig ta med noen kopper opp til deg telia. Neste år tar vi minibuss nedover, det tror jeg kan bli riktig koselig.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hoggorm funnet i Sømna 1.april (IKKE en aprilspøk) | Jonas | Media | 15 | 04-04-2010 20:23 |
| 100% sikkert til Roskilde? | telia | Messer og utstillinger | 9 | 03-03-2010 04:33 |
| Gullkorn fra galleriet - april 2008 | DanFekar | Bilder og konkurranser | 20 | 31-03-2008 23:53 |
| Gullkorn fra galleriet - April 2007 | DanFekar | Bilder og konkurranser | 16 | 01-04-2007 15:32 |
| Messer i Danmark! (April og mai) | Laila | Messer og utstillinger | 0 | 02-02-2005 01:08 |