| Messer og utstillinger Her kan du legge inn informasjon om messer og utstillinger. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
|
Er det noen som skal på hamm messen i september som kunne være så grei å ta med seg 1.1 phidippus regius juveniler fra Sabrina R for meg? De koster ca 160 kr til sammen og jeg kan overføre 200 kr til kontoen din på forskudd slik at du slipper å legge ut penger for dem selv! Hadde satt utrolig stor pris på det!!
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
|
By the way: Edderkoppene er veldig små og helt harmløse! De er fullt lovlige i Norge
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Alder: 31
|
Hepp!
Om du har en selger på de og de er reservert til deg, samt har bordnummer på selger så kan jeg alltids få de med. Men du må nok ut med 300,- totalt. Det gjelder forsåvidt andre også, så bare send PM dersom det er noe spesielt du vil ha hjem. Mvh Martin |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Florida september 2009 | juli | Reisebrev | 9 | 11-02-2011 19:29 |
| Terraristika Hamm 13.03.10 | Sigaw | Messer og utstillinger | 20 | 15-03-2010 08:18 |
| Hamm messen sept 2008. | leo77 | Reisebrev | 28 | 20-09-2008 10:38 |
| Gullkorn fra galleriet - September 2007 | DanFekar | Bilder og konkurranser | 19 | 31-08-2007 21:32 |
| Reisebrev fra EI-Messen 2. September 2006 | Andy | Andre insekter | 20 | 15-09-2006 20:56 |