| Messer og utstillinger Her kan du legge inn informasjon om messer og utstillinger. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2010
Sted: øst/hamar
Alder: 25
|
hei, tenkte jeg skulle dra med meg kjerringa på litt reptilparker/zoologiske hager i sverige, noen som har noen anbefalninger og hva heter den som ligger i gøtteborg?
mvh Ronny |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: bergen/askøy
Alder: 24
|
det er vel en park noen lunde i nærheten av chalottenberg også? husker ikke hva den heter.. har ikke vært der selv, men jeg har hørt positive ting om den
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2006
Sted: Sandnes (Rogaland)
|
Er det Universeum du tenker på?
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2009
Sted: Rogaland
Alder: 26
|
Kolmården djurpark er også bra. Kan kjøre egen bil gjennom parken, med elg, og hjort, og myye annet så videre til ulv og bjørn, og løver til slutt.. Starter også i år med gondolkjøring gjennom parken så en får sett alt fra luften
![]() Norsk - Kolmården - känns i hela kroppen!
Det er i motbakke det går oppover! Sist endret av Reptilicious; 09-06-2011 kl 15:03. |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2011
Sted: Akershus
Alder: 31
|
Sitat:
![]() Men jeg blei litt skuffa for jeg ville jo se øgler og detvar ikke så mye av det der da. Men slanger som sagt, ja,...
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2010
Sted: øst/hamar
Alder: 25
|
aner ikke hva det heter.. vet bare at vi skal til gøtteborg, og jeg vil se reptiler
må jo så klart innom challottenberg zoologisk hage ja
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Nær Hønefoss
|
Nå er vel ikke akkurat Charlottenberg noen zoologisk hage....
Kolmården kan absolutt anbefales, Kolmården er delt i 2 en del man kan kjøre gjennom, så bla løver og bjørner rusler rundt bilen. Ved inngangen til dyreparken ligger også Kolmårdens tropicarium: Alligatorer, apor, hajar, ormar och andra djur, möhippa, svensexa och äventyr - Kolmårdens Tropicarium Verdt ett besøk det også. Ellers syntes jeg Borås djurpark var meget bra(badeanlegg rett ved siden av): BorÃ¥s Zoo Ved inngangen til Boraas dyrepark ligger også Borås tropikhus, har visstnok Sveriges største utvalg av giftslanger, absolutt severdig.... http://www.borastropikhus.se/ djur, djurbilder, hassesdjur.se, sällskapsdjur, husdjur Ellers er tropikariet i Helsingborg ett sted jeg vil anbefale: Tropikariet » Hem. Som nevnt over i tråden er det også reptiler i Universseum, rett ved siden av Liseberg....
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Oslo Zoologiske Expo 14. November | stokken | Messer og utstillinger | 127 | 15-11-2009 19:53 |
| Kommer du på OZE (Oslo Zoologiske Expo) | Frogger | Messer og utstillinger | 33 | 13-11-2009 12:29 |
| skal du til Oslo Zoologiske Expo | steinelg | Småprat | 0 | 19-12-2008 00:37 |
| Ny reptil i hus | skorpion | Gekkoer | 31 | 03-04-2007 18:31 |