| Messer og utstillinger Her kan du legge inn informasjon om messer og utstillinger. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2010
|
Lördagen den 2/7 anordnas WSHH Expo på Parketten i Lidköping (vid Vänern).
För bordsbokning och mer info se hemsidan WSHH - West Sweden Hobby Herpers Boka du också! För dig som endast har ett fåtal djur till salu finns möjligheten att boka "halvbord" till ett bra pris. Ta chansen att visa upp vad du har! Även i år kommer det att skänkas pengar till ett bevarandeprojekt. Varmt välkomna! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
|
Bokningarna har börjat komma in
![]() Vi har redan bokat: First Reptiles Angels Geckos Johan Pennanen Burbolaget Stefan Johansson Tropikhuset Joakim Lönnberg Jan Bergman Boka du också! Mer info och bokningsformulär hittas här: WSHH - West Sweden Hobby Herpers |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: bergen/askøy
Alder: 24
|
mulig jeg kommer innom da!
jeg må likevel østover, så får se om jeg stikker rett innom sverige på vei hjem igjen=)
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Fler bokningar har kommit in
![]() First Reptiles Angels Geckos Johan Pennanen Burbolaget Stefan Johansson Tropikhuset Joakim Lönnberg Jan Bergman Reptilcenter Joakim "Pinnen" Einarsson Jeanette Persson Patrik Kuhlin Bonita Thornér Mer info och bokningsformulär hittas här: WSHH - West Sweden Hobby Herpers |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Ännu en liten uppdatering av utställarlistan
First Reptiles Angels Geckos Johan Pennanen Burbolaget Stefan Johansson Tropikhuset Joakim Lönnberg Reptilcenter Joakim "Pinnen" Einarsson Jeanette Persson Patrik Kuhlin Bonita Thornér Christer Henrysson Svenska Dendrobatidsällskapet Fyrfotingarnas Geckos ...och fler på ingång... För mer info se WSHH - West Sweden Hobby Herpers |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2010
Sted: Oslo
|
Hei!
Lurte på om det var noen her inne som har vært på denne messen før. Lurte da på om den er stor og vert å kjøre ned på? Pleier det å være salg av mange forskjellige dyr eller er det veldig ensformig? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Nær Hønefoss
|
Hvis du klikker på linken i innlegget over ditt, får du svar på det du spør om
![]()
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
|
Jeg var der i fjor, og synes den var dårlig. Men vet et par andre synes den var bra. Så det er vel smak og behag.
Men jeg gidder ikke i år. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2010
Sted: Oslo
|
Hehe Telia vet det har vert der men ville gjerne vite hva folk her inne mente om messa ;P
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2005
Sted: Nær Hønefoss
|
Som Lailande sier, det kommer vel ann på.....
Finner du det du leter etter er messa bra, finner du ikke synes du kanskje den er dårlig. Det er vel ennå litt i tidligste laget for ett meget godt utvalg av årsunger.... Var der også i fjor, synes det var en helt "grei" messe, ingen høydare, men helt grei.....
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Expo syd | Preeben | Øgler | 0 | 08-08-2010 17:15 |
| WSHH Expo Lidköping 3/7 | WSHH | Messer og utstillinger | 18 | 07-07-2010 21:02 |
| Expo syd | reibrus | Messer og utstillinger | 55 | 05-09-2009 15:18 |
| WSHH Expo 27/6 | demios | Messer og utstillinger | 13 | 13-07-2009 19:36 |
| EXPO SYD | rotskrot | Messer og utstillinger | 5 | 31-07-2006 10:55 |