| Messer og utstillinger Her kan du legge inn informasjon om messer og utstillinger. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2010
Sted: Oslo
|
Hei!
Ville bare informere at SDS arrangerer en messe til lørdag. Den foregår i Jönköping som er i Sverige. Denne messen vil handle om bare pilgiftsfrosker. Her kan du bytte å kjøpe. Alle som er interesert i pilgiftsfrosker burde dra hit. Her finner du alt av pilgifter. Froskehobbyen har dessvere ikke kommet helt til Norge men kan hende noen fortsatt er interesert i og dra. Vis noen her skal dit hadde det vert fint om dere tok kontakt med meg på en melding her. For nemlig ikke dratt selv dessverre. Mvh Marius |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Alder: 31
|
Hepp!
At ikke froskedelen av hobbyen har kommet til Norge er vel en liten overdrivelse, og det samme gjelder vel at du finner "alt av pilgift" på Jönköpingsmessa ![]() Er alstså ihvertfall ett titalls personer som jeg kjenner til som driver med pilgift, men vi drar da heller til Tyskland eller Nederland for å dra på litt større messer der de faktisk HAR alt...nesten ihvertfall ![]() Mvh Martin |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2010
Sted: Oslo
|
Hehe beklager for feil. Fikk infoen av en svenske så skrev bare det han skrev og tenkte og informere om den bare. Nå tenkte jeg på at det er ikke mange som selger her i Norge og det er veldig dumt for meg i og med at jeg ikke kan kjøre selv
Og ingen gidder nok å kjøre meg til Nederland ![]() Mvh Marius |
|
|
|
![]() |
| Emner |
| frosk, pilgiftsfrosk, sds, messer |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|