| Messer og utstillinger Her kan du legge inn informasjon om messer og utstillinger. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Siden det ikke alle som har muligheten, eller bare ikke har giddet, til å ta turen til Oslo Reptilpark tenkte jeg at jeg skulle lage en liten oppdatert tråd på hvordan det ser ut i parken pr 1.kvartal 2011
![]() ![]() ![]() De første 3 bildene er fra området rundt kassen - Tigergutts terrarie helt inners. ![]() Terrariene på veggen bort fra kassen ![]() Brutus terrarie, samt de to nye til de rødhalede klatresnokene og ett til skilpadder (og muligens anoler pr. i dag) ![]() ![]() Brutus og hans terrarie - her bor han sammen med en del anoler (Anolis roquet summus) ![]() Paludarie for Rødhalede klatresnoker (Gonyosoma oxycephalum) ![]() Paludarie for soft-shell skilpadder og (anoler?) ![]() Nytt terrarie som er under bygging, muligens for anoler ![]() ![]() 2 nye terras for pilgiftfrosk (Dendrobates tinctorius azureus og Dendrobates leucomelas) ![]() ![]() ![]() Diverse terra i 2.etasje - bl.a diamantpyton, teguer og trevaraner ![]() Nytt terrarie i 2.etasje - ikke helt ferdigrodd. For tiden bebodd av sorte trevaraner (Varanus becarri)
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2010
Sted: Buskerud
Alder: 23
|
Jøss! Må si det har blitt bra der siden jeg var der sist!
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Ålgård, Rogaland.
Alder: 21
|
Hvor begynner man? Først av alt: Flotte bilder, Thor
![]() Og til Oslo Reptilpark vil jeg si at det alltid er en fornøyelse å gå inn de dørene. Utrolig flotte terrarier og dyr! Man blir aldri lei av å trø rundt der inne ![]() Gleder meg til å komme tilbake Kanskje trør jeg inn dørene på fredag
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2010
Sted: Østfold
Alder: 15
Meldinger: 280
|
Kjempe fine bilder og kjempe fin park!
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Sted: Rogaland (Karmøy)
Alder: 15
|
jøss! jeg visste ikke at parken var så stor og med så mange veldekorerte terra. gleder meg enormt til jeg skal dit
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 29
|
har tenkt til å ta med meg datteren dit en gang. aldri vært der før. men har hatt lyst i mange år =)
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Meldinger: 660
|
Har vært der en gang,og har tenkt meg dit igjen i sommer
En kjempefin plass,med maange flotte dyr og terrarier! Hadde fryktelig lyst til å spørre om å få holde en av slangene sist jeg var der,men det var veldig mange folk der den dagen,så ut til at de ansatte hadde mer enn nok å gjøre,så ble jeg droppa det
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2008
Sted: Sør-Trøndelag
|
Kommer en tur innom dere om fredagen!
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2004
Sted: Rogaland
Alder: 30
|
Tur innom parken er obligatorisk når man er i Oslo.
![]() Blitt litt forrandringer siden sist jeg var der ser jeg, så må nok innom igjen en tur snart.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Oslo Reptilpark | Cinta | Fotoforum | 2 | 18-11-2009 22:44 |
| oslo reptilpark | parahybana_freak | Småprat | 13 | 21-06-2007 10:05 |
| Støtte til Oslo Reptilpark | Oslo Reptilpark | Småprat | 5 | 02-05-2007 22:48 |