"

Reptilfreaks.no > Ut i verden > Messer og utstillinger Messe i Møre og Romsdal?

Messer og utstillinger Her kan du legge inn informasjon om messer og utstillinger.

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 23-01-2011, 20:42   #1
Reptilfreak

Medlem siden: Aug 2010
Alder: 15
Meldinger: 271
Talking Messe i Møre og Romsdal?

når skal det bli messe i rundt møre og Romsdal
mantris er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 23-01-2011, 21:07   #2
Reptilfreak

Hignoria sin avatar

Medlem siden: May 2007
Sted: Kristiansund
Alder: 21
Meldinger: 438
Standard

Savner det jeg også, men messe er noe enkelt personer må finne på å lage til. Det er ikke noe som reiser rundt desverre. Så om noen i møre og romsdal vil ta på seg ansvaret så skal jeg møte opp jeg!
Svar med sitat
Gammel 23-01-2011, 23:05   #3
Reptilfreak

Gregoris sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Sted: Molde
Alder: 19
Meldinger: 466
Standard

Men skal den være i Molde eller Kristiansund? (hihihi)
Gregoris er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 23-01-2011, 23:23   #4
Reptilfreak

Hignoria sin avatar

Standard

hehe blir kamp dette
Nei jeg mener Braathallen hadde vært perfekt for den slags, og det sier jeg ikke bare fordi jeg er fra Kristiansund.

Ingen som kjenner noen som er flink innen dette med planlegging og skaffing av sponsorer osv da? Noen som kanskje ville tatt på seg dette? Jeg stiller opp med salg av diverse i såfall..
Svar med sitat
Gammel 24-01-2011, 06:03   #5
Reptilfreak

Talking

Sitat:
Opprinnelig postet av Hignoria Vis post
hehe blir kamp dette
Nei jeg mener Braathallen hadde vært perfekt for den slags, og det sier jeg ikke bare fordi jeg er fra Kristiansund.

Ingen som kjenner noen som er flink innen dette med planlegging og skaffing av sponsorer osv da? Noen som kanskje ville tatt på seg dette? Jeg stiller opp med salg av diverse i såfall..
håper det er noen som kan sete opp en messe i braathallen
mantris er offline  
Svar med sitat
Gammel 24-01-2011, 15:25   #6
Reptilfreak
Admin

Frogger sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 4,310
Blog Entries: 4
Standard

Jeg foreslår at dere som ønsker en messe setter dere sammen og arrangerer en. Det er nok eneste måten å få det til på.
Frogger er offline  
Svar med sitat
Gammel 24-01-2011, 15:28   #7
Reptilfreak

allan sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 2,047
Blog Entries: 5
Standard

Det letteste er nok å ha en utstilling slik som Androctonus og Miroxx m.f hadde i Molde.

Man kan selvfølgelig ha noen bord til kjøp og salg utenom.

Vil tro at f.eks KAK-bygget er stort nok noe slikt.
allan er offline  
Svar med sitat
Gammel 24-01-2011, 16:28   #8
Reptilfreak

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Frogger Vis post
Jeg foreslår at dere som ønsker en messe setter dere sammen og arrangerer en. Det er nok eneste måten å få det til på.
hei jeg har veldig lyst til å arrangere en messe i braatthallen men jeg må ha noen som er over 18år til å hjelpe til får de jeg er bare 14år
så vis det er noen som vil være med å arrangere en messe i braatthallen så er det bare å kontakte meg via denne diskusjonen eller på min e-post: ole_mark@hotmail.com
håper det er mange som vil stile opp
mantris er offline  
Svar med sitat
Gammel 24-01-2011, 17:13   #9
Reptilfreak

Hignoria sin avatar

Standard

Problemet er vel at jeg ikke er dreven innen dette og vet ikke hva som trengs. Derfor kan jeg ikke være med å lede dette, men å hjelpe går greit.
Jeg lurer litt på det med at reptiler er ulovlig fortsatt, kan en sånn messe føre til arrestasjon, bøter eller noe slikt? Eller er det lov? Det er jo kjøp og salg inne i bildet så det virker så rart at en slik messe er lov.
Svar med sitat
Gammel 24-01-2011, 17:21   #10
Reptilfreak

Gregoris sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Sted: Molde
Alder: 19
Meldinger: 466
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Hignoria Vis post
Problemet er vel at jeg ikke er dreven innen dette og vet ikke hva som trengs. Derfor kan jeg ikke være med å lede dette, men å hjelpe går greit.
Jeg lurer litt på det med at reptiler er ulovlig fortsatt, kan en sånn messe føre til arrestasjon, bøter eller noe slikt? Eller er det lov? Det er jo kjøp og salg inne i bildet så det virker så rart at en slik messe er lov.
Slike messer i Norge består i all hovedsak av andre terrariedyr enn herptiler (les: leddyr).
Skal reptiler være en del av det så må dere nok vente litt til
Gregoris er offline  
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
OZE messe 27.03.10!!! stokken Messer og utstillinger 139 02-04-2010 22:20
Blaptica dubia i Møre og Romsdal? ronnyskodje Fôrdyr 0 24-01-2010 16:57
Ny messe i Sverige reibrus Messer og utstillinger 1 03-11-2009 23:38
Norrkøping messe 9 mai CamStatic Messer og utstillinger 7 29-04-2009 14:32
Messe i Roskilde Chixz Messer og utstillinger 7 24-03-2006 15:48

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 20:05.