| Messer og utstillinger Her kan du legge inn informasjon om messer og utstillinger. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Oslo
|
I samme slengen kan vi jo lekke datoen for neste NHF møte.
Det blir Torsdag 9 desember, kl 1830, Programmet vil vi komme nermere tilbake til når innkallingene er klare, men det blir selvsagt en oppsummering om hva som har skjedd siden sist, og pizzaslabberas. Vi skal også vedta nye vedtekter, og det blir en reiseskildring med bilder samt faginnslag. Denne gangen går turen til Madagascar! Det vil også bli en liten overraskelse til alle som har betalt medlemsskapet 2010....
Noen må sørge for at andre kan kalle seg normale, ikke sant? Sist endret av Frogger; 15-11-2010 kl 00:46. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2010
Sted: Buskerud
Alder: 23
|
det blir stas!
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Hildre!!!!!
KORREKSJON: Møtet skal holdes i OSLO REPTILPARK!!!!!!!!! *vimebøtte*
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Utenfor Haugesund.
Alder: 30
|
Fikk et spm på facebook angående møtet:
"er det bare å møte opp.. gjorde det i fjord, å fikk litt intrykk av at man måtte melde seg inn i nhf først. så kunneman møte opp..har jeg rett eller har jeg missforstått?"
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Vi har ingen mulighet til å vite hvordan alle medlemmer ser ut, og spør neppe om du er det i døra.
Man er også velkommen til å bli medlem der og da. Mht avstemminger, så må man ikke stemme om man ikke er medlem selvsagt. Ellers så er parken noe begrenset i størrelse, så det er jo ikke ønskelig at den fylles med folk som ikke er interessert i NHFs arbeid (eller ORPs arbeid), og bare vil se på parken gratis... Men jeg regner med folk er voksenere enn det?
Noen må sørge for at andre kan kalle seg normale, ikke sant? Sist endret av Iggemamma; 17-11-2010 kl 20:41. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |