| Messer og utstillinger Her kan du legge inn informasjon om messer og utstillinger. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Det er vel trygt å si at messen i helgen var en stor suksess! Synd for de som ikke kunne ta turen, men da håper jeg dere setter av dato ved neste gang og kommer!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() dubia kakkerlakker i hopetall! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Det høres kanskje veldig rart ut, men favoritten min på hele messa må være disse raringene her. De som kjenner meg godt vet hvor ekstatisk jeg er over filmen District 9, og disse "sirissene" er inspirasjonen til prawns'ene i filmen. Parktown prawns, tøffere sirisser finnes ikke!! ![]() Uansett, det var som sagt en svært hyggelig messe og jeg gleder meg til neste gang! Om noen har flere bilder er dere velkommen til å legge dem ut her.
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
|
Flotte bilder
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Hedmark
Alder: 28
|
Tusen takk for fine bilder
![]() Og en ekstra takk for at jeg ikke var med på noen av dem (heller bak kamera enn forran )
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Hehehe, joda, men bare vent - den dagen reptiler blir lovlige så må nok noen av dere belage dere på litt "mugshots" fra messer også!!
MOOOHAHAHA!
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Norsk terrariedyrmesse 2010 ??? | telia | Messer og utstillinger | 31 | 09-05-2011 07:04 |
| Norsk terrariedyrmesse 2010 nyheter | telia | Messer og utstillinger | 27 | 18-09-2010 20:49 |
| Expo Syd 28/8-2010 | fanden | Messer og utstillinger | 18 | 13-08-2010 11:22 |
| Norsk terrariedyrmesse oppdatering!! | telia | Messer og utstillinger | 79 | 18-09-2008 14:18 |